7 iemesli, kāpēc Tavam uzņēmumam nepieciešama e-pasta mārketinga automatizācija

Vai nebūtu lieliski, ja Tavas e-pasta kampaņas izsūtītos pašas? Pateicoties e-pasta mārketinga automatizācijai, tas patiešām ir iespējams. Ar pareizu plānošanu un īstenošanu, e-pasta automatizācija var mazināt garlaicīgus rutīnas uzdevumus, kā arī ietaupīt laiku un izmaksas. Automātiski e-pasti tiek izsūtīti īstajā laikā, un to saturs ir pielāgots saņēmējam. Tāpēc to atvēršanas un klikšķu rādītāji ir daudz augstāki, nesot vairāk apmeklējumu un peļņas Tavam biznesam.

Kapec izmantot e-pasta automatizāciju

Ja interesējies par e-pasta mārketingu, tad noteikti esi ievērojis, ka par automatizāciju tiek runāts arvien vairāk. Tā kā 74% pieaugušo, kuri izmanto internetu, dod priekšroku komunikācijai e-pastā, automatizēti risinājumi mārketeru darba atvieglošanai un efektīvākai peļņas gūšanai kļūst arvien aktuālāki. Šeit uzskaitīti daži iemesli, kāpēc e-pasta kampaņu automatizēšana ir laba ideja ikvienam uzņēmumam – no neliela interneta veikala līdz pat starptautiskam biznesam ar dažādām struktūrām.

1. Sniedz abonentiem personīgu attieksmi un rūpes

Termins “automatizācija” skan bezpersoniski un raisa asociācijas ar konveijeru, lai gan patiesībā tas nozīmē tieši pretējo. E-pasta mārketinga automatizācija palīdz Tev uzturēt kontaktu ar savu auditoriju 24 stundas diennaktī un izsūtīt personalizētas ziņas īstajā laikā, balstoties uz kādu nosacījumu. Laikā balstīta automatizācija izsūta e-pastus noteiktos datumos un laika intervālos. Savukārt uzvedībā balstītu automatizāciju vada abonenta rīcība – piemēram, reģistrēšanās Tavā sistēmā vai iepriekšējā e-pasta atvēršana.

Iedomājies situāciju: abonents ir tikko konvertējies no bezmaksas lietotāja par maksājošu klientu. Ir ļoti ieteicams viņam nosūtīt e-pastu drīz pēc šī fakta, lai veidotu personisku kontaktu. Tomēr šis klients dzīvo citā laika zonā, un šo notikumu brīdī Tu vairs neesi darbā vai varbūt pat esi aizmidzis. Šo situāciju lieliski atrisina automatizācija. Tev ir tikai iepriekš jāsagatavo e-pasta vai e-pastu sērijas saturs, un automatizācija to izsūtīs īstajā laikā ar vajadzīgajiem intervāliem.

Atkarībā no Tevis piedāvātā produkta un cenas, nepieciešamas 10, 15 vai pat 20 ziņas, lai potenciālie klienti kļūtu par maksājošiem klientiem. Pastāvīga kontaktu uzturēšana ir ārkārtīgi svarīga, un automatizētas e-pasta sērijas Tev ļauj to realizēt pavisam vienkārši un efektīvi. Sagatavo sēriju vienreiz un ļauj tai komunicēt ar simtiem vai pat tūkstošiem klientu!

Automatizācija ļauj vienkārši organizēt savus kontaktus un segmentēt sarakstus, lai koncentrētos uz klientiem, kuri ienes peļņu Tavam uzņēmumam. Tiklīdz mainās kāda noteikta lauka vērtība, klients tiek pārcelts uz citu segmentu, un Tu viņu vari uzrunāt piemērotākā veidā.

Tāpat automatizācija ļauj tev labāk iepazīt savas merķauditorijas tipus (jeb klientu personības) un uzrunāt viņus daudz personīgāk. Ir pagājuši laiki, kad mārketeri varēja atļauties sūtīt vienu vispārīgu e-pastu, kas it kā attiecas uz visiem, bet neuzrunā nevienu. Uzrunā katru klientu segmentu ar specifisku ziņu, kas pielāgota saņēmēja vecumam, dzimumam, dzīves vietai, pirkumu vēsturei u.c.

2. Ietaupi laiku. Daudz laika. Katru dienu.

Kuram gan nepatīk ietaupīt laiku? Mūsdienās mēs to darām neskaitāmos veidos – kā darbā, tā mājās un brīvajā laikā. Automatizācija ekonomē laiku un audzē produktivitāti – tieši tāpēc mēs redzam, ka tā iespiežas arvien jaunās nozarēs un ikdienas dzīves jomās, un mārketings nav izņēmums. Tā vietā, lai tērētu laiku uz katras ziņas manuālu sūtīšanu, reģistrēšanu un izsekošanu, labāk pievērsies izcila satura radīšanai vai jaunu produktu un pakalpojumu attīstīšanai.

Pēc tam, kad esi izveidojis automatizācijas sērijas saturu, tā strādā patstāvīgi, un tu vari tērēt laiku citām lietām. Tev tikai ik pa laikam jāpaseko kampaņām, jāanalizē atskaites un jāpārskata e-pasti, kas nenes vēlamos rezultātus. Neaizmirsti optimizēt kampaņas ar A/B testu palīdzību.

Mailigen automatizācijas platforma piedāvā arī Random Split jeb nejaušā sadalījuma funkciju. Tas būtībā ir A/B testēšanas rīks, kas sniedz vēl plašākas iespējas – Tu vari izvēlēties procentuālo sadalījumu, cik cilvēku saņems katru no e-pasta versijām. Šis rīks ļauj veikt testus ar mazāku risku, un to arī var izmantot dažādos konkursos, lai noteiktu, cik procenti no abonentiem būs uzvarētāji.

3. Ātrāk vairo ienākumus

Savienojumā ar spēcīgu pārdošanas stratēģiju e-pasta mārketinga automatizācija uzrāda patiesi iespaidīgus rezultātus. Sekojot atvēršanas un klikšķu rādītājiem un citām abonentu darbībām, Tava pārdošanas komanda var optimizēt savu darbu, prioritāri komunicējot ar tiem potenciālajiem klientiem, kuri šķiet visvairāk ieinteresēti un gatavi nest peļņu Tavam biznesam.

Jaunu potenciālo klientu iegūšana var būt ļoti sarežģīts un dārgs process. Patiesībā daudz vienkāršāk un lētāk ir panākt, lai esošs klients iepirktos atkal. Nav noslēpums, ka vairums mārketeru galvenokārt interesē peļņas vairošana un viņi primāri cenšas panākt to, lai viņu klienti iepirktos biežāk un vairāk. Šo stratēģiju ir vieglāk īstenot ar uzvedībā balstītām automatizācijas sērijām, kas iesaka iegādāties vairāk produktu, kas atbilst klienta iepirkumu vēsturei.

Varbūt esi redzējis, kā Ebay un Amazon īsteno šo taktiku, piedāvājot līdzīgus vai papildinošus produktus tiem, kādus reiz esi iegādājies. Tas ir lielisks un iedarbīgs piemērs automatizācijai, ko nosaka klienta iepirkumu vēsture. Šajā piemērā iekļauts arī atgādinājums par tuvojošos Mātes dienu un īpašais piedāvājums.

4. Organizē darbu efektīvāk

Organizējot e-pasta kampaņas, ir ļoti ieteicams izveidot mārketinga kalendāru. Ar tā palīdzību Tu vari paskatīties uz darba procesu no malas un ieraudzīt, kur nepieciešami uzlabojumi. Automatizācija ir lielisks palīgs ikvienam plānošanas entuziastam, tāpēc, ka tā ļauj Tev pieturēties pie plāna pat brīžos, kad esi aizņemts ar ko citu. Vienkārši sagatavo un ieplāno saturu un kampaņa īstenosies pati.

Intervālu uzstādīšana e-pastu sērijām sniedz Tev pilnīgu kontroli pār to, kad klienti saņems Tavas ziņas. Mailigen sistēma Tev ļauj noteikt, kurā dienā, laikā un laika zonā automātiskā kampaņa izsūtīsies:

Izsūtīšanas laiks

5. Izmanto iekšējos resursus

E-pastu sagatavošana un kampaņu cikla izplānošana nozīmē mazāk ikdienas pienākumu Tev. Turklāt e-pastu automatizēšana samazina vajadzību pēc ārpakalpojumiem, jo ir pieejami arī e-pasta sēriju paraugi, šablonu dizaini un satura idejas.

Automatizācija ir izdevīga, jo ļauj Tev izmantot Tavu komandu un iekšējos resursus. Ja salīdzina e-pasta automatizācijas platformu cenas ar izmaksām, kas saistās ar manuālu e-pastu izsūtīšanu un potenciālo klientu uzrunāšanu, automātiskas kampaņas ietaupa laiku, satura un dizaina izmaksas u.c.

6. Piešķir savam zīmolam spēcīgu personību

E-pasta mārketinga automatizācija atver bezgalīgas komunikācijas iespējas ikvienam biznesam vai organizācijai. Tā pārvērš e-pastu jaudīgā saziņas kanālā, kas nodod Tavas kompānijas vērtības uzkrītošā un iedarbīgā veidā. Automatizācija Tev palīdz veidot labākus e-pastus, kas runā Tava zīmola balsī un pastirpina Tavas vērtības. Ja Tu meklē veidus, kā pārvērst savu uzņēmumu par zīmolu ar autentisku stāstu, lejupielādē mūsu Zīmola stāsta ceļvedi un iemācies pievienot emocionālu spēku un vērtību Taviem produktiem vai pakalpojumiem.

Uzturot regulāru (bet ne pārspīlēti biežu!) komunikāciju ar automatizācijas palīdzību, Tavs zīmols iespiedīsies e-pasta saņēmējiem atmiņā. Ja Tu konstanti komunicēsi ar saviem klientiem, viņi par Tevi iedomāsies biežāk. Izmanto trigeri “Parakstījās vai tika iekļauts segmentā”, lai uzrunātu abonentu, tiklīdz viņš parakstās Taviem jaunumiem vai īpašajam piedāvājumam. Vai izvēlies trigeri “Specifisks datums”, lai apsveiktu klientus dzimšanas dienā vai reģistrēšanās gadadienā, kā to dara Ebay:

7. Mēri rezultātus un veic izmaiņas vieglāk

Kuri e-pasti tika atvērti? Kuri ģenerēja vairāk pirkumu? Kuri e-pasti ir jāuzlabo, lai sasniegtu labākus rezultātus? E-pasta mērketinga rīki ļauj Tev sekot abonentu uzvedībai un e-pastu piegādāšanas rādītājiem, kontrolējot savus rezultātus un mērot tos pret galvenajiem izpildes rādītājiem (KPI).

Datu analizēšana ir vienīgais veids, kā pārliecināties, vai Tava automatizācija strādā labi, vai arī ir nepieciešams veikt uzlabojumus. Ja Tev ir integrēts Google Analytics konts, Tu vari automātiski redzēt, no kurienes ieradās Tavi potenciālie klienti, kā viņi konvertējās un kādi ir viņu iepirkšanās paradumi.

E-pasta mārketinga statistika Tev var iemācīt daudz par Tavu abonentu uzvedību, parādot, kāda veida saturs viņus interesē visvairāk. Citiem vārdiem sakot, analītika Tev ļauj izvērtēt, kādas ziņas uzrunā un pievelk cilvēkus Taviem produktiem vai pakalpojumiem, kas viņus konvertē par potenciālajiem klientiem un, visbeidzot, padara viņus par pircējiem. Izvērtē savus mārketinga rezultātus, pielāgo nākotnes iniciatīvas un sasniedz mērķus izdevīgākā un ātrākā veidā!

Nobeigums

E-pasta mārketinga automatizācija spēcīgi ietekmē kampaņu izdošanos pat bez ikdienas pārvaldības no Tavas puses. Lai arī automatizācija ir maksas rīks, tā sniedz labumus, kas Tev ļauj samazināt izdevumus citās jomās. Automatizācija sen vairs nav greznība, ko var atļauties tikai lieli uzņēmumi. Eksistē daudz iespēju dažāda izmēra uzņēmumiem, kas vēlas attīstīt veidu, kā viņi sazinās ar esošajiem klientiem un piesaista jaunus. Izpēti, kurš plāns visvairāk atbilst Tavām vajadzībām.

7 iemesli, kāpēc Tavam uzņēmumam nepieciešama e-pasta mārketinga automatizācija
Tweet about this on TwitterShare on FacebookShare on LinkedInShare on Google+Pin on PinterestEmail this to someone
  • City Finanses

    Ētika, godīgums, atklātība raksturo https://www.cityfinances.lv , ērti un atbildīgi vari saņemt kredītu uzņēmumam.

© 2010-2017 Mailigen. Visas tiesības aizsargātas.