Atstāj iespaidu uz saviem abonentiem! Kā veidot vērtīgu un uzrunājošu e-pasta saturu

Nav noslēpums, ka labākās dāvanas ir tās, kurās ielikts kaut kas personīgs un īpaši saņēmējam domāts. Arī Taviem e-pastiem jābūt kā vērtīgām un unikālām dāvanām, ko abonenti gaidītu ar prieku. Daudz runāts par to, ka kontaktu datubāzi nepieciešams segmentēt, lai abonentus uzrunātu personīgāk. Šis raksts piedāvā idejas, kā piepildīt e-pasta kampaņas ar vērtīgu saturu, kas katram e-pasta saņēmējam liks sajusties īpašam.

Pazīsti savus abonentus!

Lai uzrunātu savus abonentus personīgā līmenī, Tev vispirms jāsaprot, kas ir tas cilvēks, ar ko Tu sarunājies. Tas palīdzēs veidot precīzākus vēstījumus, kā arī attīstīt Tavus produktus un pakalpojumus pareizajā virzienā. Teikt īstos vārdus pareizajā intonācijā Tev palīdzēs mūsu sagatavotā Klienta personības lapa –lejupielādē to zem raksta un iepazīsties ar savu auditoriju!

E-pasta mārketings nav domāts tikai tūlītējai peļņas vairošanai, bet arī ilgstošai attiecību stiprināšanai ar savu auditoriju. Neaizmirsti nosūtīt iepazīšanās e-pastu vai pat e-pastu sēriju jaunajiem abonentiem, kā arī sūtīt pārsteigumus saviem pastāvīgajiem klientiem un biznesa partneriem. Pasaki saviem VIP klientiem, ka tu augsti vērtē viņu uzticību un piedāvā viņiem īpašu atlaidi, agrāku pieeju izpārdošanai vai ieskatu jaunajā kolekcijā. Emocijas un pateicība piešķirs Tavam biznesam cilvēcību, paaugstinās lojalitāti un stiprinās emocionālo piesaisti Tavam uzņēmumam vai organizācijai.

Lolot saikni ar abonentiem ir daudz vienkāršāk, izmantojot uzvedībā balstītu e-pasta mārketinga automatizāciju. Uzzini, kā automatizētu e-pasta sēriju veidošana palīdz audzēt peļņu un stiprināt attiecības ar klientiem šajā infografikā.

Iejūties savu klientu ādā!

Komunicējot ar saviem abonentiem, pajautā sev – kāpēc viņiem būtu jāgaida Tavi e-pasti? Viens no iemesliem slēpjas tajā, ka Tu vari atvieglot viņu dzīvi, sūtot noderīgu informāciju, praktiskus padomus un īpašos piedāvājumus. Ja sapratīsi to un iejutīsies savas mērķauditorijas ādā, varēsi radīt piedāvājumus, kuriem neviens nespēs pretoties!

Dažas idejas e-pastu saturam, kas būs patiesi noderīgs Taviem abonentiem:

  • Iespēja ietaupīt naudu. Baymard pētniecības institūts ziņo, ka 61% klientu pamet savus virtuālos iepirkumu ratiņus pārāk dārgu papildu izmaksu dēļ, kā piegāde, administrācijas maksa u.c. Apsver iespēju piedāvāt lētāku vai bezmaksas piegādi, lai vairotu pārdošanu. Ja nevari to nodrošināt visiem, piedāvā to savam VIP abonentu segmentam.
  • Iespēja ietaupīt laiku. Izmanto segmentāciju pēc atrašanās vietas, lai sūtītu viņu pilsētā vai rajonā aktuālus piedāvājumus. Piemēram, pastāsti par izpārdošanu viņu tuvākajā veikalā vai arī izziņo lētāku piegādi uz konkrēto pilsētu.
  • Praktiski padomi. Iedvesmo savus abonentus dažādos veidos – sūti receptes, mājas remontēšanas un iekārtošanas padomus, tērpu idejas svētku ballītei u.c. Iekļauj elementus, kas saistās ar Tavu biznesu – piemēram, paštaisītus interjera elementus, kuriem nepieciešamās detaļas piedāvā arī Tavs uzņēmums.
  • Atgādinājumi. Balsti e-pastu saturu uz pirkumu vēsturi vai pamesto grozu saturu, palīdzot abonentiem atcerēties, ko viņi bija izvēlējušies sev vai saviem tuviniekiem. Sūti e-pastus, kas mudina pabeigt pirkumu vai iegādāties pārējās preces no izveidotā vēlmju saraksta.
  • Dāvanu idejas. Kad tuvojas Ziemassvētki, Mātes diena vai citi svētki, veido dāvanu ieteikumus, balstoties uz Tavu abonentu interesēm vai vēlmju sarakstiem, ko viņi izveidojuši Tavā e-vaikalā. Lielisks risinājums ir dāvanu ceļveži, ko vari pielāgot klienta dzimumam, vecumam, ģimenes stāvoklim vai citai informācijai, kas Tev pieejama.
  • Temata lauks – Tava e-pasta skatlogs

    Lai spētu izcelties abonenta pārpildītajā iesūtnē, Tava e-pasta laukam jāstrādā kā īstam klikšķu magnētam. Lai cik skaists un vērtīgs nebūtu Tava e-pasta saturs, to ierauga tikai aptuveni 10% cilvēku – tie, kurus uzrunā Tava e-pasta temats.

    Izveidot lielisku temata lauku ir vēl grūtāk nekā izcept perfektu ābolkūku – vienas ideālās receptes nav. Ja Tu savas kampaņas izsūti angļu valodā, labāko variantu izvēlēties palīdzēs Mailigen temata lauka testēšanas rīks.

    Piedāvājam dažus piemērus, kuri var pievērst Tavas auditorijas uzmanību.

    Pievieno ikonas vai emoji. Tava temata lauka izcelšana ar atraktīvu simbolu var būtiski palielināt kampaņas atvēršanas rādītājus. Jo oriģinālāks simbols, jo vairāk tas piesaistīs uzmanību.

    • Mēs Tev vēlam daudz ♥
    • Ko šogad liksi zem 🎄?

    Simbolus var aizstāt arī ar daudzpunkti vai citām pieturzīmēm, kuras parasti netiek izmantotas un tāpēc piesaista skatienu. Tomēr atceries, ka emoji neiederēsies lietišķos e-pastos, un nav ieteicama arī pārāk bieža to lietošana.

    Iekļauj vārdu vai personalizētu informāciju. Saskaņā ar “Experian Marketing Services” veikto pētījumu e-pasti ar personalizētu temata lauku tiek atvērti vidēji par 29% biežāk.

    • Liene, izmēģini viegli pagatavojamas vakariņu receptes!

    Iesaisti abonentu vēl vairāk, temata laukā uzdodot jautājumu:

    • Dāvi, vai esi izplānojis savu nākamo atvaļinājumu?

    Efektīvi darbojas arī personalizēšana pēc citas informācijas, piemēram, ģeogrāfiskās atrašanās vietas:

    • Liepājniek, iepazīsties ar jūnija košākajiem pasākumiem!

    Ļauj iztēlei lidot un radi neparastu temata lauku! Piemēram, klikšķināt aicinās pārdomas raisošs jautājums vai kāda noslēpumaina norāde:

    • Tas viss beigsies 31. jūlijā…
    • Kādas 3 grāmatas Tu ņemtu līdz uz vientuļu salu?

    Esi radošs un uzrunā personīgi!

    Ļoti bieži – un it īpaši svētku laikā – Tavu klientu e-pasta iesūtnes ir pārpildītas, tāpēc vienkārša atlaides nosūtīšana, visticamāk, nenesīs Tev galvu reibinošus panākumus. Mēs ticam, ka izdošanās pamatā ir eksperimentēšana ar jaunām metodēm un mācīšanās no kļūdām. Testēt, mācīties un veidot arvien labākas kampaņas Tev palīdzēs A/B testēšanas rīks temata laukam, saturam, sūtītāja vārdam un sūtīšanas laikam.

    Kāpēc gan neizmantot unikāli uzrunājošu veidu, kā parādīt savu īpašo piedāvājumu? Izveido viktorīnu vai sacensību! Vai arī ievieto savā e-pastā kādu noslēpumu vai āķi, kurš liks Taviem abonentiem klikšķināt tālāk, lai to atklātu! Varbūt pat vari sarīkot pasākumu, lai personīgi iepazītos ar saviem klientiem? Šādi pasākumi ir ne tikai atraktīvs veids, kā iesaistīt Tavus abonentus – tie arī palīdz uzzināt vērtīgu informāciju par Tavu mērķauditoriju.

    Mūsu klienta personības lapa Tev palīdzēs veidot Tavai auditorijai individuāli piemērotu saturu un ievirzīt Tavu e-pasta komunikāciju cilvēciskā gultnē. Izveido vienu vai vairākus klienta profilus, aizpildi šo darba lapu un ieskaties tajā ik reizi, kad sazinies ar saviem abonentiem!

    Atceries – uzvedībā balstīta automatizācija ļauj sūtīt katram saņēmēju segmentam atbilstošu saturu daudz ērtākā veidā! Vienkārši sagatavo e-pasta sēriju un ļauj tai strādāt pašai ar Tevis izvēlētu trigeru un laika intervālu palīdzību. Veido Iepazīšanās sērijas, Pārdošanas vairošanas kampaņas un Izglītojošās sērijas, kas Tev nesīs jaunus klientus, lielāku peļņu un produktīvas attiecības ar Tavu auditoriju!

    Atstāj iespaidu uz saviem abonentiem! Kā veidot vērtīgu un uzrunājošu e-pasta saturu

© 2010-2017 Mailigen. Visas tiesības aizsargātas.