Izvairies no bloķētiem attēliem e-pastā ar iekļauto attēlu funkciju

Izvairies no bloķētiem attēliem e-pastā

Kā izskatās perfekta e-pasta kampaņa? Skaidrs ziņojums, pārdomāts dizains un skaisti attēli… Taču bloķēti attēli var sabojāt tavu e-pasta kampaņu, liekot tai izskatīties vizuāli nepievilcīgai. Vai ir veids, kā no tā izvairīties? Izmēģini Mailigen iekļauto attēlu (embedded/inline images) funkciju! 

Kāpēc attēli e-pastā ir tik svarīgi veiksmīgai komunikācijai ar saviem abonentiem? Cilvēki reti izlasa visu e-pastu, visbiežāk tas tiek skenēts, ātri ar acīm pārskrienot pāri saturam. Ikdienas steigā saņēmējs nevar atļauties e-pasta pārbaudīšanai veltīt vairāk nekā pāris minūtes. Atverot e-pastu, adresāts vēlas saņemt īsu, kodolīgu un saprotamu ziņojumu pāris sekunžu laikā. Lūk, šeit lieliski noder attēli! Pētījumi ir pierādījuši, ka viena no svarīgākajām cilvēka maņām ir redze. 80 līdz 90% informācijas, kas tiek apstrādāta smadzenēs, ir iegūta no tā, ko cilvēks redz. Ātrums, ar kādu tiek apstrādāti attēli, ir 36 000 attēli minūtē. Iespaidīgi, vai ne?

Kāpēc e-pasta programmas bloķē attēlus?

Vizuālais aspekts e-pasta mārketinga kampaņu izveidē ir ļoti svarīgs. Mārketinga satura centra Trapit pētījums atklāj: 82% mārketeru ir pārliecināti, ka kampaņas saturs tiks uztverts un saprasts labāk, ja tas ir vizuāls, tādā veidā uzsverot attēlu un video nozīmību e-pastā. Diemžēl 60% no e-pasta programmām bloķē e-pasta kampaņā esošos attēlus. Iemesli tam ir dažādi:

  • Lai saņēmējs nesaņemtu aizskaroša satura materiālus,
  • Lai neļautu iespējamam vīrusam, kas iekļauts attēla failā, nodarīt bojājumus pārējiem datorā esošajiem failiem,
  • Lēna interneta savienojuma gadījumā attēlu bloķēšana palīdz ietaupīt laiku, kāds atvēlams e-pasta ielādei.

E-pasta klientu argumenti attēlu bloķēšanai ir skaidri un saprātīgi. Tomēr tas nenozīmē, ka tev jāsamierinās ar viduvējiem rezultātiem un jāpaļaujas uz to, ka saņēmējs attēlus vienmēr atbloķēs. Gudri mārketeri ar labiem nodomiem ir pelnījuši uzzināt, kā no attēlu bloķēšanas izvairīties.

Viens (liels) klikškis, lai atbloķētu attēlus

Varētu šķist, ka mēs nedaudz pārspīlējam. Kas tur tik īpašs? E-pasts sasniedz saņēmēju ar bloķētiem atttēliem, kas nozīmē to, ka saņemējam pašam tie ir jāatbloķē. Kādam var šķist, ka tas ir vienkāršs klikšķis, tomēr tā nav. Laikā, kad mārketeriem ir nopietni jāsacenšas par tik ļoti vērtīgo saņēmēja uzmanību, pat viens klikškis var būt par daudz prasīts.

Par laimi, ir veids, kā tavām e-pasta kampaņām sasniegt saņēmēju pārliecinošām un nevainojamām jau no pirmā acu uzmetiena.

Iekļautie attēli perfektām e-pasta kampaņām

Iekļautie attēli ir funkcija, kas palīdz izvairīties no attēlu bloķēšanas, lai tavi abonenti saņemtu skaistas e-pasta kampaņas ar uzreiz redzamiem attēliem tieši tā, kā paredzēts dizainā. Saņēmējiem vairs nebūs jāatbloķē attēli pašiem, tie bus redzami uzreiz. Apskati šo e-pasta kampaņu piemēru ar un bez iekļautajiem attēliem! Vai redzi atšķirību?

Mailigen inline images funkcija

Ja vēlies radīt par sevi profesionālu iespaidu, iekļautajiem attēliem ir jābūt Tavā mārketera arsenālā. Lasi tālāk un uzzini, kādus labumus gūsi no šīs funkcijas!

Kādi ir ieguvumi no iekļauto attēlu funkcijas?

Iekļauto attēlu funkcija sniedz daudz priekšrocību veiksmīgam e-pasta mārketingam:

  • E-pasta kampaņas, kas liek iesaistīties

Attēlu pielietojums ir lielisks veids, kā Tavas kampaņas padarīt vizuāli daudz pievilcīgākas. Pieliec pūles, lai izveidotu skaistu e-pasta kampaņu, kas rada izteiksmīgu pirmo iespaidu, lai piesaistītu vairāk klientu.

  • Augstāks klikšķu īpatsvars

Panākot savu saņēmēju lielāku iesaistīšanos, Tu saņemsi arī augstāku klikšķu īpatsvaru. Jo skaistāka un saistošāka būs Tava e-pasta kampaņa, jo saņēmēji būs vairāk motivēti klikšķināt uz saitēm.

  • Labāka zīmola atpazīstamība

Ievietojot savas kompānijas logo katrā izsūtītajā e-pasta kampaņā, tu veicināsi sava zīmola atpazīstamību. Ar iekļauto attēlu funkciju zīmola atpazīstamība pieaugs, jo kompānijas logo būs redzams uzreiz bez vajadzības atbloķēt attēlus.

Mailigen inline images funkcija

  • Vairāk variāciju dažādiem e-pasta elementiem

Ja e-pastā ievietoto tekstu vai call-to-action pogu aicinājumam rīkoties esi noformējis kā attēlu, tad nāksies reķināties, ka bez iekļauto attēlu funkcijas saņēmēji nevarēs iesaistīties tavā e-pasta kampaņā, vispirms neatbloķējot attēlus.

Mailigen inline images funkcija

  • Ietaupīts laiks

Izmantojot iekļauto attēlu funkciju, kampaņu izveide prasīs mazāk laika, jo būs iespējams kādu no teksta daļām aizstāt ar attēlu. Kā arī nebūs nepieciešams nodrošināt vienu un to pašu ziņojumu gan attēla, gan (katram gadījumam) teksta formātā.

  • Labāk uztverams e-pasta ziņojums

Pareizi izvēlēts attēls spēj pateikt vairāk nekā 100 vārdi. Teksta vietā izvēlies attēlus, lai kampaņā sniegtais vēstījums būtu saņēmējam saprotams uzreiz. Izvairies no gariem skaidrojumiem, tā vietā iekļaujot attēlu, kas ideju paskaidros ātrāk un efektīvāk.

  • Lieto dažādus fontus

Kā mēs jau esam minējuši iepriekšējos bloga rakstos – ja savai kampaņai izmanto Google fontus, tad bez iekļauto attēlu funkcijas tie nebūs redzami, pirms saņēmējs neatbloķēs attēlus. Izmantojot iekļautos attēlus, Google fonti būs redzami uzreiz, kas nozīmē, ka tu savas kampaņas varēsi bez bažām papildināt ar dažādiem izteiksmīgiem teksta fontiem.

  • Iekļauj vairāk attēlu

Pavisam vienkārši – ar iekļauto attēlu funkciju Tu varēsi kampaņā ievietot vairāk attēlu, neraizējoties par to, vai tie tiks pareizi atspoguļoti saņēmēja iesūtnē.

Iekļautie attēli patiešām ir noderīga funkcija, bet mēs vēlamies, lai tu būtu lietas kursā arī par faktoriem, kas īpaši jāņem vērā, pirms pielieto šo funkciju savās e-pasta kampaņās.

Pirms izmanto iekļautos attēlus, ņem vērā:

  • E-pasts kļūs smagāks

Ja tu lieto iekļauto attēlu funkciju, tad attēli būs daļa no HTML koda, kas e-pastu padarīs smagāku. Lai Mailigen klientiem palīdzētu izvairīties no nepatīkamiem pārsteigumiem, kas saistīti ar pārāk smagu e-pastu, kampaņu izveides procesā iespējams redzēt aptuvenu kampaņas izmēru.

  • Atvēršanas rādītājs var būt kļūdains

Ļoti bieži e-pasta atvēršana tiek skaitīta pēc tā, kad saņēmējs veicis klikšķi attēlu atbloķēšanai. Tādēļ Tavi atvēršanas rādītāji var būt zemāki, nekā patiesībā.

  • Augstāks spama rādītājs

Programmas, kas pārbauda e-pasta saturu, nespēj nolasīt tekstu, ja tas e-pasta kampaņā ievietots attēla formātā, tādēļ šāda satura attēlošana ir izplatīta prakse spameru aprindās. Tas ir iemesls, kādēļ iekļauto attēlu lietošana var sagādāt Tavām kampaņām augstākus spama rādītājus.

  • Atceries par viedtālruņiem

Ir saņēmēji, kuri e-pastu atver viedtālrunī un aplūko teksta formātā. Tādēļ e-pasts, kas balstīts tikai uz vienu attēlu vai – tieši otrādi – satur ļoti daudz attēlu, veidtālrunī netiks atspoguļots pareizi.

  • Ir e-pasta programmas, kas bloķē arī iekļautos attēlus

Ne visas e-pasta programmas atbalsta iekļautos attēlus. Iekļauto attēlu funkcija nevarēs veikt savus pienākumus, ja e-pasta kampaņu izsūtīsi Outlook 2007+, Hotmail vai Yahoo e-pastiem.

Lai vai kā, mēs sakām – uz priekšu!

Mailigen iekļauto attēlu funkcija pieejama ar viena klikšķa palīdzību. Kampaņu izveides pirmajā solī atzīmē ar ķeksi “Sūtīt kampaņu ar iekļautajiem attēliem”. Tas arī viss!

Dinamiski un pārdomāti attēli kampaņas izveidē ir viens no svarīgākajiem elementiem. Tādēļ vēlamies atgādināt pāris lietas, kas jāatceras, iekļaujot attēlus savās e-pasta kampaņās:

  • Attēla izmērs – izmērā smagāki attēli lai paliek Tavai piezemešanās vai mājas lapai. E-pasta kampaņām izvēlies izmērā mazākus attēlus, lai samazinātu e-pasta ielādes laiku un kampaņa nekristu spama filtros;
  • Saglabā teksta un attēlu attiecību 50/50 vai pat 60/40, lai e-pasts netiktu atzīmēts kā spams un saņēmējiem tiktu piegādāts dažādots e-pasta saturs;
  • Pievieno alt tekstu saviem attēliem. Šis teksts parādīsies gadījumā, kad attēls būs bloķēts, ļaujot saņēmējam uzzināt bloķētajā attēlā ietverto domu.

Lasi vairāk par šo tēmu Ceļvedī “Izvairies no bloķētiem attēliem e-pastā” (Angļu val.)

Neiznieko savu laiku, veidojot e-pasta šablonu, kas sasniedz tikai pusi no prognozētajiem rezultātiem! Izmanto Mailigen iekļauto attēlu funkciju, lai uzlabotu klikšķu īpatsvaru, zīmola atpazīstamību un palielinātu saņēmēju iesaistīšanos, reizē ietaupot laiku, ko varēsi veltīt citiem mārketinga pasākumiem un aktivitātēm.

Izvairies no bloķētiem attēliem e-pastā ar iekļauto attēlu funkciju

© 2010-2017 Mailigen. Visas tiesības aizsargātas.