Kā piesaistīt klientus e-veikalam ar e-pasta mārketinga automatizāciju

Show them the way

Pastāvīga kontakta uzturēšana ar Tava interneta veikala auditoriju var var šķist sarežģīta un laikietilpīga. Kamēr mēs esam aizņemti ar savas e-komercijas vietnes darbību un peļņas gūšanu, mārketings un attiecības ar klientiem nereti paliek otrajā plānā. E-pasta automatizācija ir vienkāršs un efektīvs veids, kā piesaistīt potenciālos klientus un uzlabot attiecības ar esošajiem – turklāt nav nepieciešams pārtērēt resursus vai iztērēt kaudzi naudas. Ar automatizētu e-pasta mārketingu, Tava auditorija vienmēr būs pirmajā vietā. Kā tas strādā un kādus rezultātus gaidīt?

Kā darbojas e-pasta automatizācija?

Komunikācijā ar klientiem vienmēr ir vieta uzlabojumiem. Taču, ja Tev ir daudz kontaktu, bet Tu nezini, kā ar tiem efektīvi strādāt, e-pasta automatizācija varētu būt risinājums Tev. Ir daudz dažādu automatizācijas veidu – pirms izdari izvēli, izvērtē savas vajadzības, biznesa mērķus un savu klientu gaidas.

E-pasta automatizācija pieejama gan kā visaptverošs CRM risinājums, gan kā vienkāršots kampaņu veidošanas rīks e-pastam. E-komercijas vietnes visbiežāk izmanto parakstīšanās formas, ievāc informāciju par savu klientu interesēm, kas vēlāk palīdzēs uzrunāt klientus īstajā laikā.

E-pasta automatizāciju var izmanot, lai:

  • Novērstu elektronisko iepirkumu grozu pamešanu, sūtot atgādinājumus klientiem, kuru grozos produkti ievietoti 12 vai 24 stundas atpakaļ.
  • Vairotu pārdošanu, automātiski izsūtot e-pastus ar līdzīgu produktu ieteikumiem vai paziņojot klientiem, kad viņu iepriekš noskatītajiem produktiem sākas atlaides.
  • Iesaistītu pirmreizējos apmeklētājus un mudinātu viņus atgriezties savā e-veikalā.
  • Stiprinātu zīmola atpazīstamību un klientu lojalitāti.
  • Veidotu personiskas attiecības.
  • Koordinētu ziņas Tavā e-veikalā, sociālajos medijos u.c. kanālos.
  • No jauna iesaistītu neaktīvos abonentus.
  • Paaugstinātu klikšķu rādītājus.
  • Gūtu peļņu no klientiem, kuri vairākkārt atgriežas Tavā veikalā.

Šeit atradīsi noderīgus padomus, kā sasniegt labākos rezultātus ar e-pasta mārketinga automatizāciju..

Izveido spēcīgu zīmola personību

E-pasts ir vispersonīgākais veids, kā digitāli sasniegt savu klientu. Protams, Tu nevari pats uzrakstīt ikvienam, taču automatizācija palīdz Tev pietuvoties personīgas komunikācijas ideālam. Sekojot klientu aktivitātēm Tavā lapā un piedāvājot dažādas reģistrēšanās iespējas atkarībā no klientu vēlamā satura, tu vari sašaurināt savas klienta personības līdz specifiskiem segmentiem.

Sūtot e-pastus segmentētām grupām, tu vari veidot specifiskas ziņas, īpašos piedāvājumus un atbilstošu saturu īstajiem cilvēkiem. Tāpat Tu vari izmantot dažādus e-pasta formātus, atkarībā no tā, kas varētu patikt saņēmējam. Daži apmeklētāji dos priekšroku vienkāršam HTML e-pastam, kamēr citiem patiks bagātīgs attēlu, video, teksta un dizaina kopums. Kad esi noskaidrojis individuālas vai grupas izvēles, Tu vari sākt pielāgot savas ziņas un klienti labprāt pievienosies Tavam klientu pulkam.

Parādi īsto ceļu

Show them the way

E-pasta automatizācija vislabāk darbojas savienojumā ar mērķtiecīgi izveidotu e-pasta sarakstu, kurā ir cilvēki, kurus interesē Tavs zīmols. Efektīvs veids, kā izveidot šādu sarakstu, ir izmantojot Tavu e-veikalu, lai aicinātu cilvēkus parakstīties Taviem jaunumu e-pastiem vai īpašajiem piedāvājumiem.

Ir pareizi veltīt laiku un līdzekļus skaistu un iedarbīgu e-pastu veidošanai. Taču neaizmirsti ieguldīt arī daudzfunkcionālā mājas lapā, kas atbalsta Tavu e-pasta mārketinga platformu (noskaidro, kā savienoties ar Mailigen, rakstot uz atbalsts@mailigen.lv) un satur optimizētu iepirkšanās grozu, kas ļauj sasniegt mērķus, ko esi uzstādījis savā mārketinga stratēģijā.

Par laimi, daudzas modernas satura pārvaldības sistēmas (CMS) atbalsta integrāciju ar e-pasta programmatūru, sniedzot mārketeriem brīvību integrēt viņu izvēlēto platformu caur API un kontaktu kopīgošanas programmām. Tā vietā, lai paļautos uz primitīvajām bezmaksas e-pasta sistēmām, kas iekļautas Tavā e-komercijas CMS, apsver iespēju investēt tādā rīkā kā Mailigen, kas var palīdzēt Tev daudzkāršot peļņu. Mailigen integrējas ar Shopify un Magento, kas ir ļoti noderīgi lieliem e-komercijas spēlētājiem. Kvalitatīvs e-pasta mārketings ir e-komercijas pamats – neatliec investēšanu e-pastā uz pēdējo brīdi!

Piesaisti potenciālos klientus

Lieliska lietotāja pieredze

Izplatīta e-komercijas uzņēmumu īpašnieku kļūda ir investēšana pārstilīgā dizainā, neapdomājot apmeklētāja pārvietošanos pa dažādām lapas sadaļām. Analizē savu klientu vērtības un intereses un saproti, kāpēc lai viņi atgrieztos Tavā e-veikalā. Šie ir atslēgas elementi, ap kuriem jāveido lapas dizains, lai lietotāja pieredze veidotos veiksmīga un komunikācija – ilgstoša. Nav jēgas ieviest mārketinga automatizāciju, ja Tavs klients lapā nevarēs atrast parakstīšanās formu vai arī neredzēs vērtību un jēgu parakstīties uz Tavu jaunumu e-pastu. Tas mūs aizved pie satura…

Saturs konvertē

Pielāgotus e-pastus var izsūtīt pirms svētkiem, izpārdošanām, dzimšanas dienām, produktu prezentācijām un citiem pasākumiem. Ievēro regularitāti un nosūti e-pastus katru nedēļu vai mēnesi, un Tavi abonenti tos gaidīs savā iesūtnē. Sūtīšanas biežums netraucēs Taviem klientiem, ja Tavs saturs būs atbilstošs un vērtīgs. Tiklīdz Tu sāksi sūtīt vispārīgu, neinteresantu saturu, tu būsi zaudējis klausītājus.

Šeit redzami daži kvalitatīvi piemēri, kā sūtīt saistošu saturu ar automātisku e-pastu palīdzību:

email content delivered via automated lists

  1. Birchbox efektīvi izmanto e-pasta automatizāciju un vairo peļņu, mudinot savus klientus ieteikt produkciju tālāk. Akcijas “Ziemassvētku dāvankaste” ietvaros viņi piedāvāja dāvanu kuponu, ko pasniegt kādam Ziemassvētkos, un e-pasts kalpoja kā atgādinājums piedāvājumu izmantot. Šis Mātes dienas e-pasts vairo pārdošanu, piedāvājot ierobežota skaita “Mātes dienas dāvankasti” un piedāvā iespēju iegādāties dārgākus produktus no iepriekšējām kastēm.
  2. JetBlue uzrunā klientus, kuri sen nav apmeklējuši viņu lapu, sūtot e-pastu ar tekstu “šķiršanās ir grūtas” un aicina palikt kopā. Vienkārši, bet efektīvi. Reaktivizācijas kampaņas ir lielisks veids, kā aktualizēt savu zīmolu tiem potenciālajiem klientiem, kuri parakstījās Taviem jaunumu e-pastiem, bet neklikšķina tos. Vai arī tiem, kuri pāris reizes apmeklēja Tavu lapu, bet neatgriezās. Seko savai iesūtnei un secini, kuri zīmoli īsteno šādu taktiku un cik veiksmīgi.

    welcome gift email

  3. Ann Taylor – daudzi zīmoli izsūta līdzīgus e-pastus, uzņemot jaunos klientus “ģimenē” un piedāvājot atlaidi vai bezmaksas piegādi pirmajam pirkumam. Šādi e-pasti ir lielisks veids, kā vairot konversijas un piesaistīt potenciālos klientus. 25% atlaide ir pietiekoši liels ietaupījums, kas mudina klikšķināt tālāk un izdarīt pirkumu.
  4. 53 – efektīvs piemērs, kā ar automātisku e-pastu palīdzību cīnīties pret pamestajiem groziem. Šī ir vienkārša un klientam noderīga stratēģija. Viņiem ir viegli atgriezties grozā, ja viņi to vēlas, un e-pasts neaizvaino arī tos, kas ir pārdomājuši un pirkumu vairs nevēlas veikt.

2015. Gadā Business Insider ziņoja, ka 4 triljoni ASV dolāru tika zaudēti līdz ar pamestajiem groziem, taču līdz pat 63% no tiem varētu būt atgūti, aicinot klientus atgriezties:

‘Tirgotāji var samazināt groza pamešanas rādītājus un vairot konversijas, atvieglojot un optimizējot maksāšanas procesu, kā arī uzrunājot pircējus ar e-pastiem pēc tam, kad viņi jau pametuši veikala lapu. Saskaņā ar Listrak, pirmie e-pasti, kas izsūtīti trīs stundas pēc tam, kad klients pametis iepirkumu grozu, uzrāda vidēji 40% atvēršanu un 20% klikšķu rādītājus.‘

Vai automatizācija atmaksāsies manam mazajam uzņēmumam?

Pieņemot jebkādu ar biznesu saistītu lēmumu, ir jāizsver izmaksas un ieguvumi. Mēs zinām, ka e-pasta automatizācija atvieglo komunikāciju un ietaupa laiku, bet kāda ir atdeve no ieguldītā (ROI)? E-komercijas uzņēmumu īpašnieki vēlas redzēt ieguvumus no mārketinga izdevumiem, un ar automatizētiem e-pastiem ir viegli noteikt, kas strādā un kas – ne. Statistika izsaka visu – pateicoties automatizētiem e-pastiem, Tavs zīmols labāk iespiežas klientu atmiņā, klienti vairāk iesaistās komunikācijā un ievērojama daļa pamesto grozu īpašnieku atgriežas un pabeidz pirkumu. Nav šaubu, ka pareizi īstenota e-pasta mārketinga automatizācijas sērija ir zelta vērta.

Automatizēti mārketinga procesi ir izdevīgi un atvieglo darbu e-komercijas uzņēmumiem. Tāpat tie ļauj vieglāk pārvaldīt komunikāciju ar klientiem, efektīvāk izmantot resursus un – vissvarīgāk – ģenerēt potenciālos klientus un uzrādīt taustāmus pārdošanas rezultātus. Investē lieliska satura radīšanā, sava zīmola un klientu lojalitātes stiprināšanā. Izmēģini e-pasta automatizāciju un Tu drīz sapratīsi, ka Tev ir vairāk laika koncentrēties uz citām būtiskām lietām – kā produkcijas atjaunošana vai pakalpojumu attīstīšana. Lai Tev veicas!

Tulkojums no oriģinālā viesbloga raksta How to Use Email Automation to Generate More Ecommerce Leads

Kā piesaistīt klientus e-veikalam ar e-pasta mārketinga automatizāciju
Tweet about this on TwitterShare on FacebookShare on LinkedInShare on Google+Pin on PinterestEmail this to someone

© 2010-2017 Mailigen. Visas tiesības aizsargātas.