Kāpēc Tavam biznesam ir jāizmanto e-pasta mārketings?

E-pasts mūsdienās daudziem šķiet izmiris, bet patiesībā tā gluži nav. Šajā rakstā un video uzzini, kāpēc tas tā nav un kā e-pasts Tev spētu uzlabot Tavu uzņēmuma komunikācīju ar klientiem.

Kas ir e-pasta mārketings?

  • Tā ir mārketinga metode, kura vēl joprojām ir ļoti izdevīga un rezultātus nesoša;
  • Var teikt, ka e-pasta marketings ir kā maize un ūdens jebkuram uzņēmumam. Ar tā palīdzību Tev ir iespēja veidot ciešas attiecības ar klientiem;
  • Tā ir iespēja uzrunāt klientus tieši vajadzīgajā laikā izmantojot e-pasta mārketinga automatizācīju un segmentējot savu abonamentu sarakstu, lai veidotu pēc iespējas personīgākas vēstules;
  • E-pasta mārketings nekādā gadījumā NAV spams – pirms e-pasta mārketinga kampaņas sākšanas, jāsaņem piekrišanu no klienta par Tavu konkrēti definētu ziņojumu saņemšanu.

Kāpēc vispār e-pasta mārketings ir svarīgs?

  • Tas ir viens no veidiem, kā iegūt vērtību no mājaslapas apmeklētājiem, viens e-pasts ir apmēram 5 EUR vērts;
  • Tā ir iespēja uzrunāt klientus, kuri nav gatavi šodien pirkt, bet varētu kļūt ieinteresēti nākotnē;
  • Ar e-pasta vēstulēm mēs saglabājam attiecības ar klientu pēc pirkuma veikšanas un veidojam lojalitāti un atpazīstamību mūsu brendam.

Kā palielināt lojalitāti ar e-pasta mārketinga aktivitātēm?

  • Vienmēr ir jasāk ar vērtības pievienošanu savām e-pasta vestulēm. Vienmēr uzdod jautājumu: kāpēc Tavs e-pasts būs noderīgs klientam? Vai viņam šī e-pasta vestule palīdzēs atrisināt kādu problēmu? Tu vari izglītot viņu par savu produktu;
  • Sūtiet tikai vērtīgu informāciju un nodrīgus padomus, tādā veidā paildzinot klienta dzīves ciklu un veidojot lojalitāti caur komunikāciju e-pastā.

Kāds ir lielakais mīts saistībā ar e-pasta mārketingu?

Lielākais mīts ir, ka e-pasta marketings nestrādā un tas ir miris.  E-pasta mārketings strādā, ja to prot pareizi izmantot, un turklāt tam ir ļoti liela atdeve. Pareizi to izmantojot ir iespējams gūt vidēji 43 EUR atdevi no katra ieguldītā eiro. E-pasta vēstules vēl joprojām cilvekiem ir ļoti personīgas, un komunikācija caur e-pastu ir efektīva un rezultātu nesoša.

Rezumējot varu tikai teikt, ka, ja uzņēmums nepievērš uzmanību e-pasta mārketingam kā pārdošanas kanālam, tad tiek zaudēta diezgan liela izdevība iegūt vēl klientus vai veidot ilgstošas attiecības.

Kāpēc Tavam biznesam ir jāizmanto e-pasta mārketings?
Tweet about this on TwitterShare on FacebookShare on LinkedInShare on Google+Pin on PinterestEmail this to someone

© 2010-2018 Mailigen. Visas tiesības aizsargātas.