Mailigen gada pārskats: ko mēs paveicām 2016. gadā

Kas par gadu! 2016. gads bija krāsains un dinamisks ne tikai e-pasta mērketinga nozarei, bet arī mums Mailigen iekšpusē. Mēs piedzīvojām zīmola maiņu, pievienojām jaunas funkcijas mūsu platformai, paplašinājām redzesloku ar jauniem integrācijas partneriem, attīstījām mūsu servisa darbību, kā arī uzlabojām savu cenu politiku. Un, vissvarīgākais, uzzinājām tik daudz par pasauli! Paldies Tev, ka esi ar mums – ir milzīgs prieks parādīt Tev Mailigen gada pārskatu un mūsu jaunā gada apņemšanās.

Jauns izskats, vecās vērtības

2016. gads bija tik piepildīts, ka tajā varētu ietilpināt divus gadus. Pirmos sešus mēnešus koncentrējāmies uz mūsu zīmola pārpozicionēšanu. Mainoties Mailigen zīmola dizainam, īstais mērķis bija daudz dziļāks – uzlabot mūsu platformu, padarot to ātrāku un uzticamāku. Patiešām, 7. jūliju – jaunā zīmola palaišanas dienu – var uzskatīt par Mailigen otro dzimšanas dienu. Protams, mēs to nosvinējām!

Zīmola maiņa nebija finišs, bet gan svarīgs pieturas punkts garā ceļā uz labāko e-pasta mārketinga risinājumu sniegšanu. Šajā ceļā mēs mācījāmies, eksperimentājām un attīstījāmies. Otrajā gada pusē Mailigen piedzīvoja būtiskus sistēmas uzlabojumus, optimizētu cenu politiku, un vairākas jaunas funkcijas. To vidū ir detalizētāki geo dati kampaņu atskaitēs un segmentēšana pēc tiem. Tagad ir iespējams atlasīt abonentus ne tikai pēc valsts, bet arī pēc pilsētas. Tāpat mēs ar prieku uzņēmām jaunus kolēģus Mailigen starptautiskajos birojos.

2016. gadā ieguvām jaunus partnerus, kuri piedāvā dažādus bonusus mūsu klientiem, kā arī izveidojām jaunas integrācijas, piemēram, ar Optimonk un SumoMe. Mums bija liels prieks piedalīties Londonas e-komercijas Expo 2016 un klātienē satikt dažus no sadarbības partneriem, piemēram, Optimonk un Sendible.

Mēs ♥ Mailigen klientus

Mēs vienmēr esam teikuši, ka e-pasta mārketinga mērķis ir veidot ilgstošas un stipras attiecības ar savu auditoriju. Arī mēs paši sekojam šai praksei, un mūsu klientu pozitīvā pieredze ir mūsu darbības pamatā. Šī pārliecība mūs iedvesmoja uzsākt jaunu tradīciju Mailigen iekšienē – katram no mūsu komandas ir jāpalīdz vismaz vienam klientam dienā. Šis uzdevums var šķist pašsaprotams klientu atbalsta un mārketinga nodaļai, taču arī programmēšanas un piegādes komandas meklē veidus, kā palīdzēt vai sniegt pievienoto vērtību individuāliem klientiem.

Mailigen izpilddirektors Jānis Rozenblats paskaidro: “Ģimene un mentorings ir divas no mūsu pamatvērtībām. Mēs uztveram savus klientus kā daļu no Mailigen ģimenes, un mēs vienmēr esam priecīgi pielikt pūles, lai risinātu individuālas situācijas. Meklējot veidus, kā efektīvāk palīdzēt un sniegt atbalstu, esam izveidojuši reāllaika infopaneli ar mūsu klientu e-pasta kampaņām. Mūsu mērķis ir iedvesmot komandu proaktīvi iesaistīties – ikviens var piedāvāt ieteikumu mūsu klientu rezultātu uzlabošanai.”

Jānis Rozenblats turpina: “Šī iniciatīva iet roku rokā ar citu Mailigen pamatvērtību – izaugsmi. 2017. gadā mēs plānojam ieviest vēl citas funkcijas, kas stiprinātu saikni ar mūsu klientiem un sniegtu izaugsmi visām iesaistītajām pusēm.”

Izglītība ir karaliene

Kamēr visur dzirdam frāzi “Saturs ir karalis”, “inbound” mārketinga un vērtīga satura nozīme strauji aug. Ar pārliecību var teikt, ka saturs vairs nav tikai karalis – tas ir digitālā mārketinga pasaules imperators.
Mailigen mārketinga vadītāja Marina Jemeļjanova uzskata, ka nākamais gads nesīs vēl vairāk konversiju no satura: “Satura mārketings bija 2016. gada top vārds ne bez iemesla. It īpaši būsu B2B sektorā mums pastāvīgi jāmeklē veidi, kā palīdzēt saviem klientiem sasniegt savus mērķus un attīstīties. Šogad mēs arvien vairāk fokusējāmies uz savu klientu izglītošanu par digitālo mārketingu, lai palīdzētu viņiem dažādos e-pasta mārketinga posmos. Mūsu mārketinga komanda ir attīstījusi klientu izglītības plānu ar uzsvaru uz stāstu veidošanu – ar nepacietību gaidām 2017. gada sākumu, kad sāksim šo plānu īstenot. ”
Un atkal – mēs sākam ar savas komandas izglītošanu. Šogad atjaunojām Mailigen “Skills Lab” tradīciju – katru piektdienas vakaru viens no mūsu kolēģiem prezentē kādu tēmu pārējai komandai. Kopā mēs esam daudz uzzinājuši ne tikai par e-pasta mārketingu, bet arī viens par otru un mūsu ārpus darba piedzīvojumiem. Lai mācītos par citām biznesa nozarēm un digitālo mārketingu, mēs arī aicinām ārējos ekspertus dalīties savās bizensa atziņās. Piemēram, pēdējā “Skills Lab” mūs apciemoja digitālā mārketinga tehnoloģiju uzņēmums MaxTraffic.

Sagaidīsim 2017. – fantastisko e-pastu gadu!

E-pasta mārketinga ekspertu domas dažās jomās var atšķirties, taču visi ir vienisprātis, ka segmentācija un personalizēšana ir e-pasta mārketinga nākotne. Panākumi gaida tos speciālistus, kuri paļaujas uz datiem, lai radītu personalizētus produktus, pakalpojumus un saturu savos e-pasta mārketinga ziņojumos. Šajā infografikā vari apskatīt pielāgotu e-pastu priekšrocības pār vispārīgiem e-pastiem.

Mēs nešaubīgi ticam e-pasta mārketinga gaišajai nākotnei, un citi nozares līderi mums piekrīt.Litmus Email Analytics ziņojums E-pasta mārketings 2020. gadā prognozē, ka mārketinga e-pasti kļūst gudrāki, bet mūsu iesūtnes – vairāk organizētas un atbilstošas. E-pasta datu risinājumu nodrošinātājs ReturnPath paredz, ka abonentu reakcijai uz e-pastiem būs arvien lielāka nozīme, un e-pasta pārlūki izstrādās personalizētus piegādes algoritmus.

Tāpēc sagaidīsim 2017. gadu, kurā valdīs personalizēts, datos balstīts un vērtīgs e-pasta mārketings!

Ko Tu apņemsies Jaunajā gadā?

Atvadoties no 2016. gada, katrs klusībā apņemamies būt labāki, veselīgāki un veiksmīgāki cilvēki Jaunajā gadā. Ja e-pasta mārketings ir viens no Taviem darba instrumentiem, Tev ir visas iespējas padarīt 2017. gadu satriecoši veiksmīgu – un mēs darīsim visu, lai Tev palīdzētu!

Mēs no sirds priecājamies, ka Tu esi mums blakus! Mēs ceram, ka Tev jau ir lieliska Jaunā gada apņemšanās, kurai labprāt sekosi katru dienu. Lai palīdzētu Tev atcerēties un pildīt sev doto solījumu, izmanto zemāk redzamo formu un nosūti apņemšanos sev uz e-pastu! Te būs dažas 2017. gada apņemšanās no Mailigen komandas:

  • Juris Vucāns, E-pasta mārketinga speciālists. Aizbraukt ceļojumā un veltīt vairāk laika ģimenei un draugiem.
  • Monta Grīnberga, Klientu atbalsta speciāliste. Atsvaidzināt savas valodu zināšanas un varbūt apgūt kādu jaunu valodu.
  • Jānis Seržants, Frontend programmētājs. Es gribu iemācīties labāk dejot.
  • Marina Jemeļjanova, Mārketinga nodaļas vadītāja. Es gribu, lai Mailigen iepazīst un iemīl vairāk cilvēku visā pasaulē!
  • Valters Krastiņš, Grafiskais un multimediju dizaineris. Es gribu sākt iet uz trenažieru zāli un uzlabot savu fizisko formu.
  • Ieva Baranova, Satura speciālists. Es gribu mazināt savu atkarību no sociālajiem tīkliem un izlasīt vismaz desmit labas grāmatas.
  • Andris Apīnis, Grafiskais dizaineris. Es vēlos, lai nākamgad piepildītos visas manas labās idejas. Gan Mailigen, gan manai ģimenei!

Vēlos nosūtīt savu Jaunā gada
apņemšanos sev uz e-pastu

Mailigen gada pārskats: ko mēs paveicām 2016. gadā
Tweet about this on TwitterShare on FacebookShare on LinkedInShare on Google+Pin on PinterestEmail this to someone

© 2010-2017 Mailigen. Visas tiesības aizsargātas.