Blogs par to, kā izstāstīt stāstus caur e-pastu.
Mēs radījām šo blogu, lai palīdzētu Tev pārvērst e-pasta mārketingu par aizraujošu stāstu. Iemācies izstāstīt savu stāstu un padziļini saikni ar saviem klientiem.

Darbs ar e-pasta sarakstiem 3. daļa.

Lai izveidotu klientu sarakstu, kurā ir iekļautas elektroniskā pasta adreses un kurš būtu pietiekami perspektīvs, Jūs varat darīt sekojošo: Savāciet elektroniskā pasta adreses, no uzskaites kartītēm pārdošanas punktos, klientu servisā vai tamlīdzīgās vietās, kuras Jums ir pieejamas. Lai izpētītu mērķus,

Lasīt pilnu rakstu

Darbs ar e-pasta sarakstiem 2. daļa, jeb īsumā par opt-in.

Vispār ir dažas apstiprināšanas izvēles standarta formas, saskaņā ar e-pasta apstiprināšanas definīcijām: Neapstiprinātā izvēle (Unconfirmed opt-in). Jaunie adresāti sākumā dod savu adresi programmnodrošinājumam, kas piesaistīts sarakstam (piemēram Web lapā), bet nekādi soļi netiek veikti, lai pārbaudītu, vai šī adrese tiešām

Lasīt pilnu rakstu

Darbs ar e-pasta sarakstiem 1. daļa.

Šobrīd, tiešajā tirdzniecībā aizvien vairāk uzņēmumu efektīvi izmanto globālo tīmekli, kā mārketinga instrumentu. Tirgū parādās arvien lielāks skaits elektroniskā pasta adrešu sarakstu tirgotāju piedāvātāju, un dabiski, pēc tiem arī pieprasījums aug tikpat ātri. Ir vairāki veidi, kā izveidot elektroniskā pasta

Lasīt pilnu rakstu

Follow up!

Kas ir Follow up ? Tā ir palīgdarbība,vai darbību kopums, kas parasti tiek veikts, vai veiktas iestājušos gadījumu rezultātā. Follow up , kā jēdziens parasti tiek pielietots un tiek izmantots mārketinga mērķu sasniegšanā, kā solis mārketinga plānā pēc pabeigtām reklāmas

Lasīt pilnu rakstu

Piezemēšanās lapu optimizācija

Maksimālo rezultātu iegušanai gan ar Jūsu mājas lapu, gan ar e-pasta mārketinga kampaņu ir svarīgi sniegt lietotājam interesējošu informāciju koncentrēti vienuviet. Lai to labāk izdarītu ieteicams ir veidot piezemēšanās lapas katrai mārketinga kampaņai atsevišķi. Piezemēšanās lapas ir īsas, mērķētas darbības

Lasīt pilnu rakstu

Kas patiesībā ir e-pasta mārketings?

E-pasta mārketings ir viens no viss efektīvākajiem tirdzniecības instrumentiem, kas izmanto e-pastu, kā saziņas līdzekli vai komerciālu ziņojumu piegādes mediju izvēlētajai mērķauditorijai. Plašākajā nozīmē, katrs e-pasts kas ir nosūtīts potenciālajam vai esošajam klientam var tikt uzskatīts par e-pasta mārketinga aktivitāti.

Lasīt pilnu rakstu

Rezultātu izpēte e-mail mārketingā.

Jūs varat izvilkt maksimāli iespējamo ieguvumu no e-pasta mārketinga, atsekojot un izpētot visu ko vien variet, lai vēlāk uzlabotu jau esošos rezultātus. Lai sasniegtu labākos rezultātus, katrai kampaņai un mārketinga tehnikai ko Jūs pielietojat ir jābūt pārbaudītai rezultātu sasniegšanā un

Lasīt pilnu rakstu

6 soļi e-pasta kampaņu veidošanā.

Ja tu esi iesācējs e-pasta mārketingā, sekojošais process, kurš sastāv no sešiem soļiem, var palīdzēt noformulēties struktūrai veiksmīgi veidotām elektroniskā pasta kampaņām. Neaizmirsti rūpīgi strādāt pie katra no soļiem, tāpat kā pie visa procesa kopumā, kas ir specifisks katra uzņēmuma

Lasīt pilnu rakstu

Salīdzinājums – HTML un teksta e-pasta formāts

Kas ir email mārketings mēs apskatījām jau iepriekš, tomēr daudzi uzņēmumi vēl joprojām uzdod sev jautājumu, kā būtu labāk tos izsūtīt saviem klientiem, aizsūtīt bildīti .jpeg formātā, uzrakstīt vienkāršu tekstu ar saiti, jeb izveidot plain text e-mail, vai tomēr izvēlēties

Lasīt pilnu rakstu

© 2010-2017 Mailigen. Visas tiesības aizsargātas.