Blogs par to, kā izstāstīt stāstus caur e-pastu.
Mēs radījām šo blogu, lai palīdzētu Tev pārvērst e-pasta mārketingu par aizraujošu stāstu. Iemācies izstāstīt savu stāstu un padziļini saikni ar saviem klientiem.

Piezemēšanās lapu optimizācija

Maksimālo rezultātu iegušanai gan ar Jūsu mājas lapu, gan ar e-pasta mārketinga kampaņu ir svarīgi sniegt lietotājam interesējošu informāciju koncentrēti vienuviet. Lai to labāk izdarītu ieteicams ir veidot piezemēšanās lapas katrai mārketinga kampaņai atsevišķi. Piezemēšanās lapas ir īsas, mērķētas darbības

Lasīt pilnu rakstu

Kas patiesībā ir e-pasta mārketings?

E-pasta mārketings ir viens no viss efektīvākajiem tirdzniecības instrumentiem, kas izmanto e-pastu, kā saziņas līdzekli vai komerciālu ziņojumu piegādes mediju izvēlētajai mērķauditorijai. Plašākajā nozīmē, katrs e-pasts kas ir nosūtīts potenciālajam vai esošajam klientam var tikt uzskatīts par e-pasta mārketinga aktivitāti.

Lasīt pilnu rakstu

Rezultātu izpēte e-mail mārketingā.

Jūs varat izvilkt maksimāli iespējamo ieguvumu no e-pasta mārketinga, atsekojot un izpētot visu ko vien variet, lai vēlāk uzlabotu jau esošos rezultātus. Lai sasniegtu labākos rezultātus, katrai kampaņai un mārketinga tehnikai ko Jūs pielietojat ir jābūt pārbaudītai rezultātu sasniegšanā un

Lasīt pilnu rakstu

6 soļi e-pasta kampaņu veidošanā.

Ja tu esi iesācējs e-pasta mārketingā, sekojošais process, kurš sastāv no sešiem soļiem, var palīdzēt noformulēties struktūrai veiksmīgi veidotām elektroniskā pasta kampaņām. Neaizmirsti rūpīgi strādāt pie katra no soļiem, tāpat kā pie visa procesa kopumā, kas ir specifisks katra uzņēmuma

Lasīt pilnu rakstu

Salīdzinājums – HTML un teksta e-pasta formāts

Kas ir email mārketings mēs apskatījām jau iepriekš, tomēr daudzi uzņēmumi vēl joprojām uzdod sev jautājumu, kā būtu labāk tos izsūtīt saviem klientiem, aizsūtīt bildīti .jpeg formātā, uzrakstīt vienkāršu tekstu ar saiti, jeb izveidot plain text e-mail, vai tomēr izvēlēties

Lasīt pilnu rakstu

Mailigen BETA wow!

Tā mēs sevi dēvējam. Mailigen jau kādu laiku piedāvā e-pasta mārketinga pakalpojumus Latvijas un starptautiskajam tirgum. Darbs un pūles, ko Mailigen komanda ir ieguldījusi, nav izmērāms ne gigabaitos, ne pikseļos, bet priekā. Prieks ir par padarīto, jo Mailigen pārsteidzoši īsā

Lasīt pilnu rakstu

6 galvenie pret SPAMA noteikumi

Nepieprasīts, nevēlams e-pasta ziņojums vai mēstule, ir termins, kuru lieto, lai aprakstītu e-pasta ziņas, kuras klienti nevēlas saņemt. Pirms sūtīt jebkādus e-pastus esošajiem vai potenciālajiem klientiem, Jums vajadzētu skaidri saprast, kādi ir noteikumi, lai Jūsu e-pasta vēstules netiktu identificēta, kā

Lasīt pilnu rakstu

E-pasta mārketinga vadlīnijas

E-pasta mārketings, kas sniedz pārliecinošus rezultātus. Interneta mārketings ir visvieglākais, visefektīvākais un vispieejamākais veids, kā likt Jūsu klientiem atgriezties, vienlaicīgi palielinot Jūsu klientu skaitu un, kas ir vissvarīgākais – palielināt savu peļņu. Izmantojot pievilcīgu un profesionālu e-pasta mārketingu, Jūs šos

Lasīt pilnu rakstu

10 e-pasta mārketinga padomi

Neviens cits mēdijs nesniegs Jūsu mārketingam tik iespaidīgu atdevi attiecībā pret tik maziem ieguldījumiem, kā e-pasta mārketings! Tas ir tādēļ, ka e-pasta mārketings pievieno vērtību Jūsu klientiem, kā arī – tas dod visaugstāko atdevi attiecībā pret tā izmaksu, un tam

Lasīt pilnu rakstu

Kas ir e-pasta mārketings?

E-pasta mārketings ir viena no vissvarīgākajām mūsdienu biznesa satāvdaļām. E-pasta mārketings ir tiešā mārketinga veids, kas popularizē produktu vai pakalpojumu. Mūsdienu biznesa vidē e-pastu mārketings ir viss ātrākais, efektīvākais un lētākais mārketinga veids. Katrs e-pasts tiek nosūtīts potenciālajam vai esošajam

Lasīt pilnu rakstu

© 2010-2017 Mailigen. Visas tiesības aizsargātas.