Blogs par to, kā izstāstīt stāstus caur e-pastu.
Mēs radījām šo blogu, lai palīdzētu Tev pārvērst e-pasta mārketingu par aizraujošu stāstu. Iemācies izstāstīt savu stāstu un padziļini saikni ar saviem klientiem.

Pārdomas pēc E-pasta mārketinga pasākuma.

31. martā SIA iMedia rīkoja savu pirmo pasākumu, lai paziņotu plašākai sabiedrībai par MAILIGEN e-pasta mārketinga servisa 1.0 versijas atklāšanu un savas partnerprogrammas atklāšanu, kas paredz 30% patstāvīgo komisiju pelnīšanas iespējas visiem interesentiem. Tā kā pasākums bija iecerēts šauram interesentu

Lasīt pilnu rakstu

Mailigen v1.0 epasta mārketings

Sākot no šodienas, 1. aprīļa (un šis nav aprīļa joks) MAILIGEN pārtop no BETA par MAILIGEN v1.0. Papildus visiem sistēmas uzlabojumiem, kas tika veikti BETA versijas laikā mēs tagad piedāvājam augstākās kvalitātes servisu, funkciju apkopojumu un jaunu cenu modeli! Uzklausot

Lasīt pilnu rakstu

MAILIGEN.LV v 1.0 atklāšanas pasākums

Pasākuma programma Vieta: bārā „Salt’n’Pepper”, Palasta ielā 10, Vecrīgā. Laiks: 31. martā, ierašanās no plkst 17:30. “Welcome drinks” un dažādas uzkodas garantētas! Virtuālo Twiterbiedru, true blogeru, web developeru un pavisam vienkāršu cilvēku atkalredzēšanās sarunas. Pasākuma prezentācijas: 1. DAĻA Atklāšana plkst.

Lasīt pilnu rakstu

Kā izveidot kvalitatīvu e-pasta vēstuli!

Tā kā cilvēka vizuālā uztvere ir viena no spēcīgākajām maņām, ir jāizveido vizuāli pievilcīga e-pasta vēstule, kas satur sevī piesaistošu un noderīgu informāciju. Kā to izdarīt? Svarīgi, lai vēstules saņēmējs vienkārši uztvertu Jūsu sūtīto informāciju. Neaizraujieties ar krāsu un fona

Lasīt pilnu rakstu

E-pasta mārketinga kampaņu vadīšana 2. daļa.

Jūs variet izsūtīt savas kampaņas izmantojot speciālus tīkla pakalpojumus, kurus piedāvājam arī mēs, izmantojot Mailigen e-pasta mārketinga servisu. Vienkārši piereģistrējaties, importējiet kontaktus no savas datubāzes, izveidojiet vai importējiet jau gatavu ziņojumu, atzīmējiet to nekavējošai izsūtīšanai vai nosakiet precīzu izsūtīšanas laiku

Lasīt pilnu rakstu

Darbs ar e-pasta sarakstiem 3. daļa.

Lai izveidotu klientu sarakstu, kurā ir iekļautas elektroniskā pasta adreses un kurš būtu pietiekami perspektīvs, Jūs varat darīt sekojošo: Savāciet elektroniskā pasta adreses, no uzskaites kartītēm pārdošanas punktos, klientu servisā vai tamlīdzīgās vietās, kuras Jums ir pieejamas. Lai izpētītu mērķus,

Lasīt pilnu rakstu

Darbs ar e-pasta sarakstiem 2. daļa, jeb īsumā par opt-in.

Vispār ir dažas apstiprināšanas izvēles standarta formas, saskaņā ar e-pasta apstiprināšanas definīcijām: Neapstiprinātā izvēle (Unconfirmed opt-in). Jaunie adresāti sākumā dod savu adresi programmnodrošinājumam, kas piesaistīts sarakstam (piemēram Web lapā), bet nekādi soļi netiek veikti, lai pārbaudītu, vai šī adrese tiešām

Lasīt pilnu rakstu

Darbs ar e-pasta sarakstiem 1. daļa.

Šobrīd, tiešajā tirdzniecībā aizvien vairāk uzņēmumu efektīvi izmanto globālo tīmekli, kā mārketinga instrumentu. Tirgū parādās arvien lielāks skaits elektroniskā pasta adrešu sarakstu tirgotāju piedāvātāju, un dabiski, pēc tiem arī pieprasījums aug tikpat ātri. Ir vairāki veidi, kā izveidot elektroniskā pasta

Lasīt pilnu rakstu

© 2010-2018 Mailigen. Visas tiesības aizsargātas.