Blogs par to, kā izstāstīt stāstus caur e-pastu.
Mēs radījām šo blogu, lai palīdzētu Tev pārvērst e-pasta mārketingu par aizraujošu stāstu. Iemācies izstāstīt savu stāstu un padziļini saikni ar saviem klientiem.

Kā izveidot kvalitatīvu e-pasta vēstuli!

Tā kā cilvēka vizuālā uztvere ir viena no spēcīgākajām maņām, ir jāizveido vizuāli pievilcīga e-pasta vēstule, kas satur sevī piesaistošu un noderīgu informāciju. Kā to izdarīt? Svarīgi, lai vēstules saņēmējs vienkārši uztvertu Jūsu sūtīto informāciju. Neaizraujieties ar krāsu un fona

Lasīt pilnu rakstu

E-pasta mārketinga kampaņu vadīšana 2. daļa.

Jūs variet izsūtīt savas kampaņas izmantojot speciālus tīkla pakalpojumus, kurus piedāvājam arī mēs, izmantojot Mailigen e-pasta mārketinga servisu. Vienkārši piereģistrējaties, importējiet kontaktus no savas datubāzes, izveidojiet vai importējiet jau gatavu ziņojumu, atzīmējiet to nekavējošai izsūtīšanai vai nosakiet precīzu izsūtīšanas laiku

Lasīt pilnu rakstu

Darbs ar e-pasta sarakstiem 3. daļa.

Lai izveidotu klientu sarakstu, kurā ir iekļautas elektroniskā pasta adreses un kurš būtu pietiekami perspektīvs, Jūs varat darīt sekojošo: Savāciet elektroniskā pasta adreses, no uzskaites kartītēm pārdošanas punktos, klientu servisā vai tamlīdzīgās vietās, kuras Jums ir pieejamas. Lai izpētītu mērķus,

Lasīt pilnu rakstu

Darbs ar e-pasta sarakstiem 2. daļa, jeb īsumā par opt-in.

Vispār ir dažas apstiprināšanas izvēles standarta formas, saskaņā ar e-pasta apstiprināšanas definīcijām: Neapstiprinātā izvēle (Unconfirmed opt-in). Jaunie adresāti sākumā dod savu adresi programmnodrošinājumam, kas piesaistīts sarakstam (piemēram Web lapā), bet nekādi soļi netiek veikti, lai pārbaudītu, vai šī adrese tiešām

Lasīt pilnu rakstu

Darbs ar e-pasta sarakstiem 1. daļa.

Šobrīd, tiešajā tirdzniecībā aizvien vairāk uzņēmumu efektīvi izmanto globālo tīmekli, kā mārketinga instrumentu. Tirgū parādās arvien lielāks skaits elektroniskā pasta adrešu sarakstu tirgotāju piedāvātāju, un dabiski, pēc tiem arī pieprasījums aug tikpat ātri. Ir vairāki veidi, kā izveidot elektroniskā pasta

Lasīt pilnu rakstu

Follow up!

Kas ir Follow up ? Tā ir palīgdarbība,vai darbību kopums, kas parasti tiek veikts, vai veiktas iestājušos gadījumu rezultātā. Follow up , kā jēdziens parasti tiek pielietots un tiek izmantots mārketinga mērķu sasniegšanā, kā solis mārketinga plānā pēc pabeigtām reklāmas

Lasīt pilnu rakstu

Piezemēšanās lapu optimizācija

Maksimālo rezultātu iegušanai gan ar Jūsu mājas lapu, gan ar e-pasta mārketinga kampaņu ir svarīgi sniegt lietotājam interesējošu informāciju koncentrēti vienuviet. Lai to labāk izdarītu ieteicams ir veidot piezemēšanās lapas katrai mārketinga kampaņai atsevišķi. Piezemēšanās lapas ir īsas, mērķētas darbības

Lasīt pilnu rakstu

Kas patiesībā ir e-pasta mārketings?

E-pasta mārketings ir viens no viss efektīvākajiem tirdzniecības instrumentiem, kas izmanto e-pastu, kā saziņas līdzekli vai komerciālu ziņojumu piegādes mediju izvēlētajai mērķauditorijai. Plašākajā nozīmē, katrs e-pasts kas ir nosūtīts potenciālajam vai esošajam klientam var tikt uzskatīts par e-pasta mārketinga aktivitāti.

Lasīt pilnu rakstu

© 2010-2017 Mailigen. Visas tiesības aizsargātas.