Potenciālo klientu noturēšana un e-pasti: kā CakeHR bezmaksas versijas lietotāji 31 dienas laikā kļūst par pastāvīgiem klientiem

CakeHR potenciālo klientu noturēšana ar e-pastiem

Visaptveroša informācija par potenciālo klientu noturēšanas nozīmi, e-pastu lomu tajā un efektīvu darbu ar CakeHR programmatūras bezmaksas versijas lietotājiem.

CakeHR ir personālvadības programmatūra, kas būtiski atvieglo darbu mazo un vidējo uzņēmumu personālvadības darbiniekiem. To izvēlas strauji augoši uzņēmumi, kuriem ir svarīgas tādas lietas kā precīza informācija par personālu, ērti izmantojama personālvadības sistēma, efektīva darbinieku noturēšana un visaptveroša atgriezeniskā saite.

Lai noturētu savus potenciālos klientus, CakeHR izmanto iespējami efektīvākās pieejas:

Noturēšana sākas tajā brīdī, kad potenciālais klients, lasot bloga ierakstu vai pierakstoties programmatūras bezmaksas versijas izmēģināšanai, pirmoreiz iepazīstas ar mūsu zīmolu;

Noturēšanas mērķis ir:

  • palīdzēt lietotājam saprast, kā CakeHR risina viņa personālvadības problēmas;
  • izskaidrot iespējami vienkāršā veidā programmatūras darbības principus;
  • palīdzēt potenciālajam klientam ieraudzīt savu pirmo “ieguvumu”, lietojot šo programmatūru.

Potenciālo klientu noturēšana ir ļoti nozīmīga, jo tā palīdz samazināt klientu skaitu, kas atsakās no pakalpojuma –  pat 1% samazinājums var radīt 12% ietekmi uz uzņēmuma novērtējumu nākamo 5 gadu laikā.

40% līdz 60% programmatūras bezmaksas versijas lietotāju, kas vienreiz ir reģistrējušies, nekad vairs neatgriežas. Efektīva potenciālo klientu noturēšanas stratēģija palīdz noturēt šos cilvēkus, parādot tiem programmatūras labākās iespējas un palielinot cilvēku skaitu, kas programmatūru izmantos atkārtoti.

Potenciālo klientu noturēšana un e-pasti:

E-pasti ir visur.

No vienas puses, tie nonāk mūsu pastkastītēs vai potenciālo klientu personīgajā telpā, tāpēc tos, salīdzinot ar Facebook vai Twitter ierakstiem, ir grūtāk ignorēt. No otras puses – tie nav tik uzbāzīgi vai uzstājīgi kā telefona zvani un respektē saņēmēja pieejamību.

Mārketinga mix procesā katram komunikācijas kanālam ir sava īpaša loma un laiks.

Potenciālo klientu noturēšanas kampaņas laikā ļoti liela nozīme ir personalizētai informācijai, ko var nodrošināt secīgi nosūtīti e-pasti, kas sagatavoti atbilstoši potenciālā klienta uzvedībai un vēlmēm.

Tā kā e-pasti jaunu klientu piesaistīšanā ir 40 reizes efektīvāki par sociālajiem medijiem, tie ir nozīmīgs rīks CakeHR potenciālo klientu noturēšanas stratēģijā.

CakeHR bezmaksas versijas lietotāju noturēšana 31 dienā – soli pa solim

0.diena:

E-pasts #1: iepazīšanās e-pasts

Nosūtīts: uzreiz pēc programmatūras bezmaksas versijas reģistrēšanas apstiprinājuma

Mērķis:

Šis e-pasts ir paredzēts lietotāju iedvesmošanai. Tas apsveic ar gudru lēmumu izmēģināt CakeHR programmatūru un norāda uz ieguvumiem nākamo 30 dienu laikā.

Vēlamās darbības:

Reģistrēties CakeHR programmatūrā un izpētīt tās iespējas.

Image of welcome email

0. diena:

E-pasts #2: būtiskāko problēmu uzsvēršana

Nosūtīts: dažas stundas pēc e-pasta #1

Mērķis:

Šis e-pasts apraksta programmatūras noderīgās funkcijas, par kurām potenciālais klients tiks detalizētāk informēts nākamo 30 dienu laikā.

Tas ambiciozi pozicionē CakeHR kā risinājumu lielākajai personālvadības problēmai – haosam, ko rada pārlieku lielais informācijas un pieprasījumu apjoms.

Vēlamās darbības:

Reģistrēties CakeHR programmatūrā un izpētīt tās iespējas.

Image of getting started email

2.diena:

E-pasts #3: atgādinājums pievienot brīvdienas

Nosūtīts: tikai tiem, kas vēl nav pievienojuši brīvdienas

Mērķis:

Šis e-pasts ir papildu ziņojums tiem potenciālajiem klientiem, kas savos kalendāros vēl nav norādījuši “brīvdienas”.

Vēlamās darbības:

Pieteikšanās CakeHR demo prezentācijai, kuras laikā potenciālais klients var pieņemt lēmumu par programmatūras turpmāku izmantošanu.

Add time off request

2.diena:

E-pasts #4: atgādinājums pievienot darbinieku informāciju

Nosūtīts: tikai tiem, kas vēl nav pievienojuši darbinieku informāciju

Mērķis:

Piedāvāt palīdzēt programmatūras bezmaksas versijas lietotājam ievadīt darbinieku informāciju.

Vēlamās darbības:

Reģistrēties CakeHR programmatūrā un izpētīt tās iespējas.

Add your employees email

3.diena:

E-pasts #5: iepazīstināšana ar dokumentu vadības un glabāšanas iespējām

Mērķis:

Šis e-pasts iepazīstina potenciālo klientu ar informācijas strukturēšanas un glabāšanas iespējām.

Vēlamās darbības:

Reģistrēties CakeHR programmatūrā un izpētīt tās iespējas.

Visualization of Introduction to document management and directories email

4.diena:

E-pasts #6: iepazīstināšana ar CakeHR mobilo aplikāciju

Mērķis:

E-pasta mērķis ir palielināt CakeHR mobilās aplikācijas lejupielāžu skaitu.

Vēlamās darbības:

Lejuplādēt un instalēt CakeHR mobilās aplikācijas Android vai iOS versijas.

Example of Go Mobile email

6.diena:

E-pasts #7: Demo ielūgums

Nosūtīts: tikai tiem, kas pēc bezmaksas versijas lietošanas sākuma vēl nav reģistrējušies

Mērķis:

Šī e-pasta mērķis ir parādīt ātru demo prezentāciju, apsolot, ka tai pavadītais laiks veicinās stratēģiskāku personālvadību uzņēmumā.

Vēlamās darbības:

Piedalīšanās bezmaksas demo prezentācijā.

 

8.diena:

E-pasts #8: iepazīstināšana ar komandām un organizatoriskajām struktūrām

Mērķis:

Vispārīga darbinieku datubāze nav pats labākais veids, kā veicināt darbinieku ieguldījumu. Vairumam uzņēmumu trūkst struktūras, kurā skaidri norādītas darbinieku un citu iesaistītu pušu veicamās darbības.

Šis e-pasts norāda uz biežākajām problēmām, ko rada hierarhijas trūkums un iepazīstina ar tādiem populāriem CakeHR piedāvātiem risinājumiem kā komandu un organizatorisko struktūru  izveidošana.

Vēlamās darbības:

Reģistrēties CakeHR programmatūrā un izpētīt tās iespējas.

 

9.diena:

E-pasts #9: atgādinājums izveidot komandas

Nosūtīts: tikai tiem potenciālajiem klientiem, kas savā profilā vēl nav izveidojuši komandas

Mērķis:

Komandu izveidošana nozīmē, ka potenciālais klients programmatūras lietošanās ir iesaistījis savus darbiniekus.

Vēlamās darbības:

Vēlamā darbība ir komandu izveidošana. E-pastam ir pievienota saite uz dokumentu, kurā izskaidrots, kā to izdarīt.

 

10.diena:

E-pasts #10: ielūgums pievienoties 1-pret-1 sesijai

Mērķis:

Ziņa piesaista potenciālā klienta uzmanību ar vārdiem “personalizēti ieteikumi” darbinieku efektivitātes palielināšanai.

Vēlamās darbības:

Reģistrēšanās 1-pret-1 sesijai

 

11.diena:

E-pasts #11: atgādinājums lejuplādēt CakeHR mobilo aplikāciju

Nosūtīts: tikai tiem, kas vēl nav lejuplādējuši mobilo aplikāciju

Mērķis:

Šis e-pasts vēlreiz iepazīstina ar CakeHR mobilo aplikāciju, kurā darbinieki var redzēt nopelnīto un pieprasīt brīvdienas, atrodoties jebkurā vietā.

Vēlamās darbības:

CakeHR mobilās aplikācijas Android vai iOS version lejuplādēšana.

 

12. diena:

E-pasts #12: iepazīstināšana ar CakeHR savietojamību

Mērķis:

Šis e-pasts uzsver CakeHR universalitāti, nodrošinot tā savietojamību ar citām bieži izmantotām programmatūrām, piemēram, Slack un G Suite. Tas ir ne tikai ļoti ērti, bet arī palielina iespēju, ka pēc programmatūras bezmaksas versijas beigām potenciālais klients abonēs programmatūras pilno versiju.

Vēlamās darbības:

Šis e-pastam ir trīs vēlamās darbības.

Pirmkārt, vēlme sinhronizēt CakeHR ar Slack,  otrkārt – izpētīt Google Apps, ko var savietot ar šo programmatūru un treškārt – savienot programmatūras kalendāru ar iCal vai Google.

 

13.diena:

E-pasts #13: iepazīstināšana ar audita iespējām un atļaujām

Mērķis:

E-pasts informē par svarīgu personālvadības problēmu – neatļautu izmaiņu veikšanu.

CakeHR audita un atļauju piešķiršanas funkcija ļaus efektīvi kontrolēt darbnieku un vadītāju iespējas redzēt un mainīt informāciju vai pieprasījumus.

Vēlamās darbības:

Reģistrēties CakeHR programmatūrā un izpētīt tās iespējas.

 

14.diena:

E-pasts #14: Draudzīgs atgādinājums

Mērķis:

Šis e-pasts potenciālajam klientam atgādina, ka pagājušas 2 nedēļas kopš programmatūras bezmaksas versijas sākuma un iedrošina uzsākt sarunu ar klientu servisa atbildīgo.

Vēlamās darbības:

Uzspiest “atbildēt” un uzdot jautājumus.

 

16.diena:

E-pasts #15: Drošība

Mērķis:

E-pasts izskaidro vienu no svarīgākajām problēmām, kas varētu atturēt potenciālo klientu no programmatūras pilnās versijas abonēšanas – datu drošību.

Vēlamās darbības:

Reģistrēties CakeHR programmatūrā un izpētīt tās iespējas.

 

18.diena:

E-pasts #16: informācija par izmaksām

Mērķis:

Līdz 18. programmatūras bezmaksas versijas izmantošanas dienai potenciālais klients parasti pieņem lēmumu par CakeHR izmantošanu personālvadībā, tāpēc šis e-pasts maina pieeju un informē par platformas izmantošanas izmaksām.

Vēlamās darbības:

Uzzināt vairāk par iespējamajām izmaksām.

Sarunas laikā potenciālais klients saņems informāciju, kas ļaus pārliecināt uzņēmuma vadību par CakeHR izmantošanas ieguvumiem.

 

25.diena:

E-pasts #17: tiešs uzaicinājums abonēt programmatūras pilno versiju

Mērķis:

Šis īsais e-pasts aicina apmaksāt programmatūras pilnās versijas abonēšanu.

Vēlamās darbības:

Maksājuma veikšanai nepieciešamās informācijas ievadīšana.

 

31.diena:

E-pasts #18: pēdējais pārliecināšanas mēģinājums

Mērķis:

31. dienas e-pasts tiek nosūtīts tiem potenciālajiem klientiem, kas programmatūras bezmaksas versijas izmantošanas laikā nav abonējuši tās pilno versiju.

E-pasts aicina potenciālo klientu abonēt programmatūras pilno versiju, lai nezaudētu pieeju bezmaksas versijas datiem.

Vēlamās darbības:

Galvenā vēlamā darbība ir programmatūras pilnās versijas abonēšana. Otra vēlamā darbība ir saruna par programmatūras bezmaksas versijas izmantošanas laika pagarināšanu.

18 e-pasti 31 dienas laikā notur potenciālos klientus, samazinot šķēršļus, kas varētu tos atturēt no programmatūras pilnās versijas abonēšanas.

Visiem e-pastiem:

  • jāiekļauj attēls vizuālai uztverei;
  • jābūt īsiem, personīgiem un konkrētiem;
  • jābūt iespējami vērstiem uz potenciālo klientu un tā vajadzībām;
  • jāsasaista esošās personālvadības problēmas ar CakeHR piedāvātajām iespējām.

Autora bio:

Norberts Erts ir CakeHR uzņēmuma līdzdibinātājs. Marketinga speciālists, tehnoloģiju un personālvadības entuziasts, kuram patīk sekot starptautiskajām ziņām, politikai, biznesam, finansēm,  zinātnei, tehnoloģijām un saiknei starp starp visām šīm nozarēm. 

Potenciālo klientu noturēšana un e-pasti: kā CakeHR bezmaksas versijas lietotāji 31 dienas laikā kļūst par pastāvīgiem klientiem

© 2010-2017 Mailigen. Visas tiesības aizsargātas.