Satriecošas titulbildes Tavām e-pasta kampaņām

Pirmā iespaida radīšanai nepieciešamas tikai 3 sekundes. E-pasta mārketingā šīs trīs sekundes ir svarīgākās, jo tajās izšķiras, vai cilvēks e-pastu aizvērs vai turpinās to lasīt. Taviem uzticīgajiem lasītājiem jau ir labs iespaids par Tevi, taču tiem, kuri reti atver Tavus e-pastus, visu izšķir šīs trīs sekundes.

Lielākajā daļā e-komercijas e-pastu titulbilde (Hero shot) ir pirmais, ko cilvēki ierauga pēc atvēršanas. Unbounce.com vārdnīca Hero shot definē šādi:

Vizuāls piedāvājuma attēlojums, kas parāda, kā konkrētā prece vai pakalpojums darbojas un ļauj potenciālajam klientam iedomāties sevi to izmantojam.

Šajā rakstā mēs iziesim cauri soļiem, kas jāveic, lai padarītu Tavu titulbildi klientiem uztveramu un aizraujošu.

Titulbildes vēstījums

Saskaņā ar pētījumiem cilvēka smadzenes pamana un sāk analizēt attēlu jau pirmajās 13 milisekundēs. Tiek uzskatīts, ka smadzenes apstrādā vizuālos materiālus 60 000 reižu ātrāk nekā tekstu. Citiem vārdiem sakot – pirmo iespaidu par Tavu e-pastu radīs tieši galvenais attēls.

Galvenajam attēlam jeb titulbildei jāpauž visa nepieciešamā informācija par e-pasta vēstījumu, pirms tiek lasīts teksts. Lūk, labs piemērs no „Friendly’s” kafejnīcas:

Šajā attēlā redzams liels, gards saldējums ar banāniem un putukrējumu. Ir skaidrs, ka e-pasts ir saistīts ar garšīga saldējuma pārdošanu. Nav pat jālasa teksts, lai uztvertu vēstījumu „Mēs pārdodam gardu saldējumu.” Malači, „Friendly’s”!

Cilvēki pērk emocijas, nevis lietas

Emocijas var padarīt mūs trakus un dažreiz pat likt mums darīt lietas, ko nevēlamies. Mārketinga speciālisti var izmantot emocijas, lai mudinātu cilvēkus pirkt vairāk. Hubspot infografika parāda desmit emocijas, kas visizteiktāk aicina cilvēkus rīkoties:

  • Bailes
  • Vainas apziņa
  • Uzticēšanās
  • Vērtības
  • Piederība
  • Sāncensība
  • Tūlītējs iepriecinājums
  • Līderība
  • Tendenču noteikšana
  • Laiks

Labā prakse māca e-pasta kampaņā izsaukt divas vai trīs emocijas. Tas nav vienkārši, taču izmanto savu radošumu un Tev izdosies! Lielākā daļa mārketinga speciālistu emocijas izsauc ar teksta palīdzību. Aplūkosim vēl vienu lielisku piemēru, šoreiz no „HEADSPACE”:

Pēc šīs titulbildes var saprast, ka e-pasts stāsta par vērtīgiem audio materiāliem. Nav iespējams precīzi pateikt, konkrēti par kādiem materiāliem ir runa – e-grāmatām, mūziku, raidījumiem utt. Taču, tā kā šis ir iepazīšanās e-pasts, tā saņēmējs jau zina, ar ko saistīts šis pakalpojums.

Šajā gadījumā izsauktā emocija ir piederība. Ieskaties – divi cilvēki klausās un ir laimīgi, taču trešais neko neklausās. Viņa sejā nolasāmas skumjas. Šis ir labs veids, kā uzrunāt cilvēku emocijas un likt viņiem konvertēties. Malači, HEADSPACE!

Krāsas un filtri titulbildei

Mūsu prātos domas raisās pat tad, kad mēs redzam krāsas bez konkrētiem objektiem. Piemēram, sarkana krāsa mums asociējas ar apstāšanos, jo katru dienu redzam luksoforus un brīdinājuma zīmes šajā krāsā. Krāsu psiholoģija ir spēcīga zinātne, kuru var efektīvi izmantot mārketingā. Tavam uzņēmumam noteikti jau ir savas zīmola krāsas – apskati šo interesanto attēlu par krāsu nozīmi uzņēmumu zīmolos:

Uzņēmuma krāsas rada noteiktu iespaidu, taču atceries, ka galvenajā attēlā nav obligāti izmantot tikai tās. Krāsas saistās ar emocijām un sajūtām. Vispirms definē, par ko ir Tavs e-pasts, un tad centies piemeklēt krāsas, kuras tam vislabāk atbilst.

Aplūkosim, ko cilvēki domā vai jūt, redzot konkrētas krāsas (attēls no Color Wheel Pro):

Vai Tava titulbilde ielādējas pietiekami ātri?

Atceries tās trīs sekundes? Cilvēkam rodas pirmais iespaids, pirms vēl galvenais attēls ir ielādējies! Tāpēc Tavs uzdevums ir panākt, lai tas ielādējas pēc iespējas ātrāk. Iedomājies titulbildi 5mb izmērā – tā lādētos ilgāk nekā trīs sekundes. Daži padomi titulbildes pielāgošanai:

  • Attēla augstums un platums – ja nepieciešams 600px plats attēls e-pastā, pārliecinies, ka tas sakrīt ar bildes patieso izmēru. Tā ir viena no biežāk pieļautajām kļūdām.
  • Izmanto pareizo formātu – kad galvenais attēls ir pabeigts, izvēlies starp *.png, *.jpg vai *.gif formātiem, lai redzētu, kurā attēla izmērs būs mazāks.
  • Optimizē savus attēlus – ja Tavs attēls ir *.png vai *.jpg formātā, saspied to ar tinypng, lai samazinātu izmēru pat par 60%.
  • Izmanto alternatīvo tekstu – pievieno tekstu, ko var izlasīt, kamēr attēls lādējas. Alternatīvajam tekstam var pat uzstādīt krāsu un izmēru.
  • Izmanto fona krāsas – kamēr Tavs attēls lādējas, cilvēki vismaz redzēs, kādā krāsā tas ir.

Pēdējie divi punkti ir īpaši svarīgi, kad uzrunā abonentus, kuru e-pasta pārlūki bloķē attēlu ielādi un prasa apstiprinājumu. Atcerieties ievērot līdzsvaru starp attēla izmēru un kvalitāti, jo nevienam nepatīk neasi, zemas kvalitātes attēli!

Secinājumi

  • Titulbildei ir jāpasaka, par ko būs e-pasts, pirms tiek lasīts teksts
  • Titulbildei jāizsauc emocijas
  • Rūpīgi apdomā, kādas krāsas izmantosi titulbildē
  • Veidojot titulbildi, esi radošs un un drosmīgs
  • Samazini titulbildes ielādes laiku līdz minimumam
  • Pievieno attēlam alternatīvo tekstu un fona krāsu
Satriecošas titulbildes Tavām e-pasta kampaņām
Tweet about this on TwitterShare on FacebookShare on LinkedInShare on Google+Pin on PinterestEmail this to someone

© 2010-2017 Mailigen. Visas tiesības aizsargātas.