Trešā advente: Kā iesaiņot savu e-pasta kampaņu pasakaina dizaina šablonā


Vai arī Tev ir gadījies saņemt tik skaisti noformētu dāvanu, ka ir pat mazliet žēl to izsaiņot? Kad esi parūpējies par vērtīgu e-pasta kampaņas saturu, izveido pievilcīgu un uzrunājošu šablona dizainu, stiprinot abonentu emocionālo piesaisti Tavam zīmolam. Šajā rakstā atradīsi noderīgus padomus, kā arī lielisku e-pasta kampaņu piemērus. Kāda ideja noteikti noderēs arī Tev!

Ziemassvētki ir labākais laiks, kad radoši izpausties un ielaist svētku noskaņu arī savās e-pasta kampaņās. Vispirms izvēlies sev piemērotāko e-pasta šablonu Mailigen galerijā. Tad pielāgo to savam vēstījumam, lai pēc iespējas efektīvāk sasniegtu kampaņas vēlamo mērķi.

Daži e-pasta šablonu likumi, kas jāzina katram rūķim:

  • Ieteicamā teksta un attēla proporcija ir 50:50, vai vismaz 60:40. Tas ir svarīgi, jo pretspama algoritmi pārbauda, vai e-pasts satur tekstu. Tāpat daudzi e-pasta pārlūki bloķē attēlus, tāpēc kampaņas domai ir jābūt uztveramai arī tad, kad vizuālā daļa ir bloķēta.
  • Arvien vairāk cilvēku e-pastus lasa telefonā, tāpēc obligāti pārbaudi, kā katrs šablons izskatās mobilajās ierīcēs. Vienas kolonnas šabloni parasti ir optimālākā izvēle labam attēlojumam visās ierīcēs.
  • Ir ļoti ieteicams veikt dažādu kampaņas sastāvdaļu A/B testus. Testēšana būtiski palielina konversiju skaitu, jo palīdz Tev izvēlēties saturu, temata lauku, sūtīšanas laiku un citus parametrus, kas efektīvāk uzrunā tieši Tavu mērķauditoriju.
  • Visam apsveikumam nav jābūt redzamam e-pastā. Piemēram, vari iekļaut atraktīvu pogu ar aicinājumu noskatīties apsveikuma video mājas lapā.

Liels attēls + kodolīgs teksts

Jaunākie pētījumi rāda, ka cilvēkus piesaista lieli un iedvesmojoši attēli, kas apvienoti ar skaidru aicinājumu rīkoties (CTA). Piemēram, šāds dizains aicina uz konkrētu rīcību un koncentrējas uz konversiju vairošanu:

Šajā kampaņā centrālais ir attēls, kurā iekļauta dāvanu kaste – atsauce uz Ziemassvētkiem. E-pasts nav vieta, kur aizrauties ar pārmērīgi gariem tekstiem – šī kampaņa ir lielisks piemērs kodolīgam saturam ar virsrakstu, pāris paskaidrojošiem teikumiem un skaidru stimulu uz pogas. Ja abonents pirms klikšķināšanas vēlas uzzināt vairāk, apakšā aprakstītas divas galvenās produkta īpašības. Garākus paskaidrojumus par produktu un tā iegādi atstāj piezemēšanās lapai vai mājas lapai.

Izrādi vairākus produktus atraktīvā veidā

E-komercijas nozarē ne vienmēr pietiek ar vienu centrālo vēstījumu, ja e-pastā jādemonstrē vairāki pieejamie produkti. Šajā kampaņā tas panākts interaktīvā veidā – ar GIF formāta palīdzību.

Arī šeit fokuss ir uz vienu skaidru aicinājumu rīkoties (Call To Action). Izkārtojums ar minimālu teksta daudzumu ir pat ļoti ieteicams, jo saņēmēji e-pastus skenē, nevis lasa. Šis ir ļoti labs piemērs, kā ar vienu teikumu/jautājumu izteikt konkrētās kampaņas domu un uzrunāt savu klientu.
Ņem vērā: .gif formātu akceptē populārākie e-pasta pārlūki, bet ne visi. Piemēram, “Outlook” desktop aplikācija šo formātu neatbalsta, līdz ar to tiks parādīts tikai pirmais kadrs no visas animācijas. Tāpēc veido savus gifus tā, lai pirmajā kadrā būtu redzama visa galvenā informācija – tad kampaņas domu sapratīs arī tie, kuri tehnisku ierobežojumu dēļ pašu animāciju neredzēs. Lasi vairāk par GIF formāta priekšrocībām un trūkumiem.

Apgrieztā piramīda

Vai vēlies iemācīties kādu triku? Arī šī kampaņa atbilst e-pasta mārketinga labajai praksei ar nelielu teksta daudzumu un izteiktu pogu ar aicinājumu rīkoties. Taču šādu izkārtojumu raksturo vēl kas īpašs – apgrieztā piramīda, kura dabīgā veidā aizved skatītāja skatienu uz “Call-to-Action” pogu. Šis paņēmiens jūtami uzlabo klikšķu rādītājus, un to var izmantot ne tikai e-pastos, bet arī piezemēšanās lapās. Arī egles galotne norāda uz CTA pogu – tātad visa uzmanība tiek centrēta uz vēlamo darbību (bBildē atzīmēts ar sarkanu līniju).

Vai varēsi iespraukties skurstenī?

Būtu diezgan muļķīgi, ja Ziemassvētku vecītis iesprūstu skurstenī un Tavas lieliskās dāvanas tā arī nenonāktu zem eglītes. Vienlīdz žēl būtu, ja Tavas pasakainās svētku kampaņas iestrēgtu spama filtrā tikai tāpēc, ka to izmērs ir par lielu. Neaizmirsti, ka e-pasta izmērs būtiski ietekmē e-pastu piegādājamību. Mailigen sistēmā Tu vienmēr vari sekot sava e-pasta izmēram, jo tas tiek uzrādīts kampaņu veidošanas piektajā solī. “Vieglāki” e-pasti arī ātrāk ielādēsies – tas ir īpaši svarīgi tiem abonentiem, kuri kampaņu atvērs mobilajā ierīcē.

Izrādās, ne visi Ziemassvētku vecīši prot saiņot dāvanas. Tāpat arī Tev nav jābūt profesionālam dizainerim, lai radītu satriecoši skaistas kampaņas. Lai Tev būtu jāuztraucas par vienu lietu mazāk, šīs nedēļas adventes pārsteigumā piedāvājam jaunus Ziemassvētku šablonus! Ja vēlies, vari lasīt vairāk par e-pasta dizaina tendencēm vai arī pasūtīt īpaši Tev radītu e-pasta šablonu.

Tev vēl nav sava Mailigen konta? Spied šeit un reģistrējies pāris vienkāršos soļos.



Trešā advente: Kā iesaiņot savu e-pasta kampaņu pasakaina dizaina šablonā

© 2010-2017 Mailigen. Visas tiesības aizsargātas.