Spamotājiem vērsties citur!

Mums nevajadzētu to teikt, jo tas ir pašsaprotami, bet: Mailigen piekopj nulles tolerances politiku pret spamu un aizliedz lietotājam, izmantojot Mailigen pakalpojumus, izsūtīt neatļautus komerciāla satura e-pastus jebkādā formā. Mailigen sistēma tika izveidota, lai mārketeriem sniegtu saistošu alternatīvu spama sūtīšanai.

Ja izmantosi mūsu pakalpojumus spama izsūtīšanai, mēs slēgsim tavu Mailigen lietotāja kontu NEKAVĒJOTIES. Paturi prātā - mēs neatgriezīsim tevis samaksāto naudu.

Lūdzu ziņo par ļaunprātīgajiem ziņojumiem nosūtot e-pastu, ieskaitot “headers” e-pasta koda daļu, uz abuse (at) mailigen.lv. Lūdzam arī interneta pakalpojumu sniedzējiem un “melno sarakstu” administratoriem kontaktēties ar mums abuse (at) mailigen.lv.


Kas ir spams?

Uz šo jautājumu ir ļoti daudz atbilžu, it sevišķi, ja ņem vērā, kam to uzdod. Vispārīgi runājot, spams ir jebkurš e-pasts, kas ticis nosūtīts saņēmējam bez viņa atļaujas. Lai izsūtītu kādam e-pastus, no sākuma jāiegūst atļauja to darīt. Mēs pielietojam spama definīciju, kuru piedāvā Spamhaus: e-pasts klasificējas kā spams, ja A – tā saturu var piemērot cilvēku masām, liekot saņēmēja identitāti un kontekstu otrajā plānā, un B – saņēmējs nav pārbaudāmā veidā devis tiešu atļauju sūtīt viņam e-pastus.

E-pasta izsūtītāji kā Mailigen parasti dod priekšroku “rokasgrāmatas” spama definīcijai. Tā kā firmas uzņēmējdarbība ir atkarīga no tā, ka interneta pakalpojumu sniedzēji nebloķē e-pastus, pret spamu attiecamies ļoti strikti.

Izmantojot Mailigen, NEKAD nedrīkst darīt šīs lietas!

  • Izsūtīt e-pastus saņēmējiem, kuri nav devuši atļauju izmantot viņu e-pasta adreses vai nav tieši pieprasījuši informāciju no tevis.
  • Izmantot nopirktus, izīrētus, aizdotus vai citā veidā no trešās puses iegūtos e-pastu sarakstus.
  • Izmantot “ievāktās” e-pasta adreses no publiski pieejamiem datiem.
  • Sūtīt nevēlamus e-pasta sūtījumus ar trešās puses pakalpojumiem, ar nolūku caur e-pastiem iegūt jaunus saņēmējus e-pasta sarakstam, kuru pārrauga Mailigen.
  • Iepriekšējais punkts attiecas arī uz apšaubāmiem mēģinājumiem likt parakstīties Mailigen pārraudzītam sarakstam caur veidni tavā mājaslapā.
  • Izmantot sarakstu, kas ir vecāks par 6 mēnešiem, vēlreiz neapstiprinot saņēmēju dalību sarakstā.
  • Izmantot maldinošu “subject” temata lauku – šis lauks nedrīkst saturēt nepatiesu vai maldinošu informāciju. Tam ir jāpaskaidro, kas atrodas izsūtītā e-pasta saturā.

Ja vēlies ko iesākt, bet nezini, vai mēs to uzskatītu par spamu, lūdzu, sazinies ar mums. Mēs ar prieku palīdzēsim!


Politikas realizēšana

1. Pasta fiziskā adrese

Sutītājam jāpievieno sava īstā fiziskā adrese, kura atradīsies katra e-pasta satura apakšā, kā arī viņa pienākums ir uzturēt un savlaicīgi izlabot šos datus, lai tie vienmēr būtu saistoši, pareizi un precīzi. Mailigen izskata visas izejošās e-pasta vēstules, lai nodrošinātu, ka katrā e-pastā tiek iekļauta sūtītāja īstā adrese.

2. Atrakstīšanās

Ikviens e-pasts - gan HTML, gan teksta formātā, satur obligātu atrakstīšanās saiti vēstules apakšā. Saites noklikšķināšana automātiski atraksta klienta e-pasta adresi no tava saraksta, lai konkrētajam saņēmējam ziņas vai cita veida paziņojumi vairs netiktu sūtīti. Šo saiti izņemt no e-pastu saraksta grupas nedrīkst.

Lietotājam nav atļauts nosūtīt ziņas cilvēkiem, kuri ir atrakstījušies no saraksta. Mailigen visus atrakstīšanās lūgumus apstrādā automātiski lietotāja vietā.

3. Sūtījumu izskatīšana

Katru e-pastu, kurš tiek izsūtīts vairāk nekā 3000 saņēmējiem, izskata Mailigen komandas darbinieks. Šis limits ir mazāks klientiem, kas izmanto Mailigen mazāk kā divus mēnešus.

4. Saņēmēju datu apstrāde

Mēs saglabājam katra saņēmēja IP adresi un parakstīšanās datumu.

5. Dubultās parakstīšanās rīki

Mēs piedāvājam Mailigen lietotājiem nepieciešamos rīkus, piem., web formas, lai izveidotu standartiem atbilstošu dubultās parakstīšanās sarakstu.

6. Sarakstu importēšana

Visi lielākie sarakstu importēšanas gadījumi tiks pārraudzīti, lai izvairītos no trešās puses sarakstu importēšanas.
Pirms importē sarakstus, pārliecinies vai e-pastu sarakstos nav vispārēja rakstura neatļautās e-pasta adreses, piemēram, sales@domens.lv, webmaster@domens.lv, help@domens.lv, u.t.t.

7. Monitorings

Visa e-pastu sūtīšana tiek pārraudzīta un to veic mūsu komanda, un, ja tiks pamanīta e-pastu sūtīšana saņēmējiem, kuri uz to nav parakstījušies, mēs nekavējoties slēgsim tavu lietotāja kontu.

8. “From” un “Reply-to” lauciņu pārbaude

Mēs pārbaudām vai izsūtītāja e-pasta adrese ir patiesa, lai to nevarētu viltot


Kas notiks, ja spamosi?

Ja mēs uzzināsim, ka tu spamo, izmantojot savu Mailigen kontu, tad var notikt šādas lietas.
Momentāli:

  • Mēs slēgsim tavu lietotāja kontu.
  • Mēs neatgriezīsim līdzekļus, kurus samaksāji par pakalpojuma izmantošanu.

Iespējams:

  • Mēs varam pieprasīt kompensāciju, ja spamošana jebkādā veidā būs traucējusi mūsu pakalpojuma darbību.
  • Mēs varam iesūdzēt tevi tiesā.

Lūdzam apzināties, ka mēs neapliecinām tavu vainu uzreiz. Mēs paši izmeklējam visus iespējamos spama gadījumus un neizdarām pārsteidzīgus secinājumus.

Mailigen serviss ir paredzēts uzņēmumiem un organizācijām, kurām jau eksistē uz dubultās parakstīšanās principa bāzēts saraksts. Tāpēc mēs piedāvājam savus pakalpojumus tikai tiem, kuri vēlas sekot šai nulles tolerances pret-spama politikai.


© 2010-2017 Mailigen. Visas tiesības aizsargātas.