10 e-pasta mārketinga padomi

Neviens cits mēdijs nesniegs Jūsu mārketingam tik iespaidīgu atdevi attiecībā pret tik maziem ieguldījumiem, kā e-pasta mārketings!

Tas ir tādēļ, ka e-pasta mārketings pievieno vērtību Jūsu klientiem, kā arī – tas dod visaugstāko atdevi attiecībā pret tā izmaksu, un tam ir liela pašvērtība.

E-pasta mārketings ir ne tikai pievilcīgs instruments, kas palīdz piesaistīt un uzrunāt klientus, bet arī precīzs ierocis digitālā mārketinga lauciņā. Kad Jūs mēģiniet uzsākt jaunu kampaņu vai sākt veiksmīgu e-pasta mārketinga projektu, pārliecinieties, vai Jūsu mērķa auditorija pieņems Jūsu piedāvājumu, tādēļ, lai to panāktu, mēs sniedzam šos 10 vienkāršos e-pasta mārketinga padomus, lai Jūs varētu sasniegt vislabākos rezultātus.

1. Sākumā – piekrišana

E-pasta mārketings darbojas vislabāk, kad cilvēki piekrituši kļūt par abonentiem un saņemt Jūsu e-pasta sūtījumu. E-pasta vēstulē Jums ir jādod iklientam espēja atteikties no abonēšanas pēc iespējas vienkāršāka, tā kā tas ir tiesiskās atbildības jautājums, piedevām – Jums jāsaglabā sava zīmola reputācija. Neskaitot atļauju, Jums jāpasniedz sava uzņēmuma nosaukums un kontaktadrese, un ievērojiet – dariet to pastāvīgi, lai atgādinātu lasītājam par to, kas Jūs esat (gadījumā, ja viņš ir piemirsis). Parasti 6 mēnešu laikā abonenti vairs neatceras, kur tieši viņi ir parakstījušies uz Jūsu jaunumu vēstulēm…

2. Pareiza mērķa nostādīšana – lasītāja izprašana

Sūtot jebkāda satura e-pastus, domājiet par to, kas ir Jūsu vēlamais klients (mērķa auditorija), kuru Jūs vēlaties sasniegt visātrāk. Šī informācija ir jāsavāc un skaidri jāpārzina, pirms uzsākt e-pasta mārketinga kampaņu, tātad Jums ir jāseko līdzi, jāatjauno sava datu bāze un, ja ir iespēja, jāpersonalizē Jūsu ziņojums.

3. Interesants, bet viegli saprotams temats

Iesākot savu e-pasta kampaņu, pievērsiet uzmanību vairākiem faktoriem. Temats ir viens no pirmajiem acīm redzamajiem faktoriem, redzot e-pasta tematu lasītāji izvēlas izlasīt vai ignorēt Jūsu e-pasta vēstules. No 5 līdz 10 vārdiem ir tas diapazons, kurā Jums nepieciešams iekļauties tematikas ailē, lai piesaistītu lasītāja uzmanību, tādējādi liekot viņam atvērt Jūsu sūtījumu.

4. Īsa un skaidra ziņa

Vidēji tikai ar 6 teikumiem uz 3 sekundēm var piesaistīt lasītāja uzmanību. Ja sūtījuma saturs ir pārāk garš, lasītājs ignorēs un izdzēsīs Jūsu vēstuli. Turklāt – Jums savā vēstulē nevajadzētu izmantot visus LIELOS burtus vai vairākas izsaukuma zīmes pēc kārtas. Tāds teksts varētu tikt atpazīts kā SPAMS pirms nokļūšanas klienta e-pasta kastītē.

5. Pareizi izveidots izkārtojums

Izkārtojums mūsdienās ir viens no vissvarīgākajām e-pasta sastāvdaļām – veids, kā Jūs savu parādiet kampaņu, klientam ļoti daudz par Jums liek noprast. Lielākā daļa e-pasta aplikāciju mūsdienās ir pielāgotas HTML e-pastam – Jums jāpacenšas ieguldīt laiku sava paša izstrādātā šablona izveidei. Jūsu izveidotais e-pasta šablons ātri spēs atgādināt Jūsu abonentam par to, kas Jūs esat. Tam jābūt pietiekami pievilcīgam, lai abonents to vēlētos apskatīt no sākuma līdz pašām beigām, tam jābūt kodolīgam un precīzi jāizsaka galvenā doma. Pārbaudiet savu e-pastu ikreiz, pirms izsūtīšanas, notestējiet to – tas var saturēt nederīgas saites vai attēlus; nosūtiet vismaz pāris e-pastu sev pašam. Nekas nevar būt sliktāks par nelietojamu vēstuli.

6. Jāiekļauj saite uz Jūsu mājas lapu. Radiet iespēju!

Savā jaunumu vēstulē izmantojiet saiti, kas ved atpakaļ uz Jūsu mājas lapu – aiciniet lasītājus apmeklēt Jūsu uzņēmuma mājaslapu, tā kā tas Jums radīs papildus iespējas, tai skaitā- palielināt apmeklējumu, atkārtoti piesaistīt pircējus, lai viņi izdara pirkumus, kā arī būt patstāvīgā kontaktā ar klientiem.

7. Piemērots laiks jaunumu vēstules izsūtīšanai – piegādes laiks

Regulārai piegādei ir jābūt saplānotai jebkuras e-pasta mārketinga kampaņas ietvaros. Vislabākais laiks e-pastu izsūtīšanai Jūsu lasītajiem ir atkarīgs no Jūsu biznesa un tā ieņemamās nišas, tomēr paši labākie rādītāji atvēršanas un atsaucības ziņā ir manāmi no 8:00 – 2:00 vai 16.00 – 18.00. Šie rādītāji, protams, ir atkarīgi no Jūsu uzņēmējdarbības sfēras. Labākās dienas ir: otrdiena līdz ceturtdiena vai piektdienas vakars, vai sestdienas pēcpusdiena. Esiet uzmanīgi, ja Jūsu klienti atrodas dažādās laika joslās.

Mūsu ieteikums būtu – iedalīt Jūsu vēstuļu sarakstus segmentos vai grupās atkarībā no laika joslām, pretējā gadījumā, nav nekādas jēgas plānot piemērotāko laiku vēstuļu piegādei.

8. Iekļaut pārsūtīšanu draugam vai sociālās tīklošanas opcijas

Lai panāktu labāku atsaucības statistiku, Jūsu vēstulei jābūt viegli pārsūtāmai jebkuram, kurš, pēc Jūsu lasītāju domām, būtu ieinteresēts attiecīgās vēstules izlasīšanā. Papildus pārsūtīšanai, varat izmantot e-pasta vēstuli kā uzaicinājumu piebiedroties jūsu Twitter, Facebook vai citiem sociālajiem tīkliem.

9. Kvēlas intereses

Kad potenciālais lasītājs atrod e-pasta sūtījumu savā pastkastītē, viņš vienmēr domā par satura vērtību. Ja savu vēstuli esat padarījuši par skaidru satura ziņā un pielikuši tai klāt kaut ko, kas paaugstinās tās vērtību lasītāja acīs, tas ļoti lielā mērā veicinās Jūsu kampaņas popularitāti.

10. Izveidot un apzināt e-pasta sarakstu

Nopirkt e-pasta sarakstu un sūtīt uz tajā uzrādītajām adresēm piedāvājumus ir spamošana – šie cilvēki nekad nav piekrituši, lai Jūs tiem sūtītu savas vēstules!

Profesionālam uzņēmumam nepieciešams izveidot savu sarakstu ar jau esošajiem un potenciālajiem klientiem, kas piekrituši piemēram caur Jūsu mājas lapu abonēt Jūsu jaunumu vēstules. Ir ļoti vienkārši to paveikt, izmantojot iespēju viņiem piegādāt īpašos piedāvājumus.
Ievietot savā mājas lapā parakstīšanās anketu ir pavisam vienkārši ar Mailigen sistēmas palīdzību, reģistrējieties un izmantojiet šo vienreizējo iespēju palielināt Jūsu klientu skaitu!

10 e-pasta mārketinga padomi
Tweet about this on TwitterShare on FacebookShare on LinkedInShare on Google+Pin on PinterestEmail this to someone

© 2010-2019 Mailigen. Visas tiesības aizsargātas.