Cik efektīvs ir e-pasta mārketings?

E-pasta mārketinga efektivitāte var tikt mērīta pēc vairākiem kritērijiem – ROI, atvēršanu skaits, caurklikšķināšanas koeficients un citiem tikpat svarīgiem datiem. Bet vai e-pasta mārketings zaudē savu vērtību un ko var sagaidīt tuvākajā nākotnē?

Vēlējāmies Jums nodot interesantu, ar e-pasta mārektinga industriju saistītu informāciju, ko ir sagatavojusi viena no vadošajām tirgus izpētes kompānijām – Marketing Sherpa.

Zemāk redzamajā grafikā ir atspoguļots, kā e-pasta mārketinga efektivitāte ir mainījusies pēdējo 4 gadu laikā. Aptaujā piedalījās vairāk kā 1,400 e-pasta mārketinga industrijas dalībnieki, klienti, aģentūras un eksperti. Atbildes varētu Jūs pārsteigt.

Lielākā daļa aptaujāto vēl aizvien ir pārliecināta, ka e-pasta mārketinga efektivitāte palielināsies, kamēr tikai 16% no aptaujātajiem uzskata, ka e-pasta vērtība kritīsies.

Cik efektīvs ir e-pasta mārketings?
Tweet about this on TwitterShare on FacebookShare on LinkedInShare on Google+Pin on PinterestEmail this to someone

© 2010-2019 Mailigen. Visas tiesības aizsargātas.