E-pasta mārketinga vadlīnijas

E-pasta mārketings, kas sniedz pārliecinošus rezultātus.

Interneta mārketings ir visvieglākais, visefektīvākais un vispieejamākais veids, kā likt Jūsu klientiem atgriezties, vienlaicīgi palielinot Jūsu klientu skaitu un, kas ir vissvarīgākais – palielināt savu peļņu.

Izmantojot pievilcīgu un profesionālu e-pasta mārketingu, Jūs šos rezultātus noteikti varat sasniegt. Daudzi no Jums jau tagad pieprot e-pasta mārketingu, bet lielākā daļa no Jums līdz šim nav zinājuši, kā pilnvērtīgi izmantot  tā potenciālu. Tieši šajā jautājumā Mailigen var Jums atklāt jaunus apvāršņus, piedāvājot lieliskus risinājumus un instrumentus. Mailigen nodrošina vienkāršu palīdzību ar padomiem un pilnvērtīgu atbalstu, kas soli pa solim dos iespēju Jūsu biznesa sasniegumiem uzņemt ātrumu ar minimāliem ieguldījumiem. Jūs patiesi būsiet sajūsmā, kad redzēsiet atšķirību!

Sāksim ar dažiem vienkāršiem padomiem

Nav viena pareizā ceļa, pa kuru vajadzētu iet e-pasta mārketinga pasaulē, tomēr pilnīgi droši, ka ir daudzi labāki paņēmieni, kā izmantot šo mārketinga paveidu. Mēs tieši šeit varam Jūs apmācīt jebkuru jautājumu risināšanā un, kā arī atbalstīt, tādā veidā sekmējot Jūsu peļņas palielināšanos un uzņēmuma attīstību kopumā – atverot Jūsu biznesam durvis uz īstiem panākumiem.

Iesākumam, viss, kas ir vajadzīgs – pareizā ideja un plāns Jūsu biznesa e-pasta mārketingam. Tas viss, protams, ir jādara atkarībā no tā, ko tieši vēlaties sasniegt, kāda ir Jūsu mērķa auditorija un, protams, kādā sfērā Jūs veicat uzņēmējdarbību. Ja visas šīs lietas Jūs darīsiet pareizi, iespējas, ka Jūsu e-pasta mārketings nesīs rezultātus, būs daudz lielākas, un, Jūs būsiet patiesā sajūsmā, kad redzēsiet pozitīvu atšķirību Jūsu biznesa panākumos.

1. Optimizēt jūsu klientu datubāzi

Lai Jūs varētu būt pārliecināts, ka Jūsu e-pasta mārketings būs efektīvs un rezultatīvs, Jums par saviem klientiem  ir jāievāc maksimāli daudz informācijas.

Otrkārt, Jūsu elektroniskajām vēstulēm ir jābūt ļoti labam dizainam un, tajās jāiekļauj Jūsu klientiem nozīmīgs un vērtīgs saturs. Izveidot parastas e-pasta jaunumu vēstules ir vienkārši un nedārgi, un tās palīdzēs Jums būt kontaktā ar saviem klientiem. Vēl efektīvāk būs, kad Jūs pievērsīsiet ciešāku uzmanību klientiem izveidojot īpašus klientu sarakstus Jūsu datubāzē, šķirojot tos pēc viņu interesēm, vecuma, dzimuma, atrašanās vietas utt.

Šādi Jūs saviem klientiem varat izsūtīt vēl būtiskākas un mērķa auditorijai atbilstošākas e-pasta kampaņas. Rezultāts, ko Jūs spēsiet sasniegt, būs jūtami labāks, vēl vairāk palielinoties biznesa apjomam un pārdošanas ieņēmumiem.

2. Jūsu klientu skaita palielināšana

Ja Jūsu e-pasts un jaunumu vēstules ir izpildītas profesionāli, tām ir lielisks izskats, un tās nodrošina saņēmējus ar augstas kvalitātes svarīgu un pilnvērtīgu saturu, izredzes, ka Jūsu klienti tās pārsūtīs saviem draugiem, un, ka tas radīs daudz jaunu klientu (nerunājot nemaz par Jūsu ieņēmumu paaugstināšanu), ir patiesi lielas. Vēl labāku rezultātu Jūs varat sasniegt, ievietojot savā mājas lapā saiti -,,Pievienojieties mūsu vēstuļu saņēmēju sarakstam“- caur kuru jaunie potenciālie klienti varēs pierakstīties uz Jūsu vēstuļu izsūtīšanu, un, caur turpmāko komunikāciju Jūs šo perspektīvu varēsiet pārvērst jaunos uzticamos klientos.

3. Piemērota laika izvēle un izsekošana

Pareizais laiks ir vistiešākajā veidā saistīts ar mērķa auditoriju, tie ir biroja darbinieki no 8 – 12 rītā, bet jaunieši – pēcpusdienās un vakaros. Varbūt visiem pašsaprotams fakts, bet tā tomēr ir atšķirīga auditorija no nozares, kurā klients darbojas. Ir jāsāk ar pirmo e-pastu un jāseko rezultātiem, tādejādi pielāgojoties. Ir vienkārši izsūtīt e-pastus un ir tikpat vienkārši redzēt rezultātus, ja Jums ir pieejama e-pastu atskaišu un statistikas iespēja.

Šo iespēju piedāvā Mailigen! Statistika par e-pastiem ļaus Jums saņemt tūlītēju atskaiti par reakciju, kuru saņemot Jūs varēsiet veikt vēlamās darbības. Jūs pat varēsiet ieplānot savas e-pasta kampaņas izsūtīšanu tieši tajā laikā, kad varbūtība, ka viņi skatās savu e-pastu, ir vislielākā. Tādā veidā Jūs paaugstināsiet izredzes uz to, ka klienti šīs vēstules izlasīs un reaģēs.

Jūs pat varat konstatēt, kuri no klientiem pārsūta Jūsu vēstules saviem draugiem, tādā veidā uzzinot, kuriem no tiem Jums vajadzētu šos e-pastus pārsūtīt. Ja savās elektroniskajās vēstulēs esiet iekļāvuši saites, Jūs varēsiet noteikt, kurš ir klikšķinājis uz kuriem no tiem. Izmantojot izsekošanas instrumentus, Jums būs iespēja labāk izprast, kas tieši Jūsu klientiem interesē visvairāk un, ko viņi Jūsu ziņojumos un jaunumu vēstulēs lasa visbiežāk. Jūs pat varat pielāgot saturu savām turpmākajām kampaņām, lai reakcija no saņēmēju puses būtu vēl labāka, tādējādi vēl vairāk palielinot ieņēmumu.

Tātad – ja realizēsiet šos vienkāršos soļus, Jūs pilnīgi noteikti vairākkārtīgi palielināsiet Jūsu biznesa panākumus, vairojot arī ieņēmumus un veicinot izaugsmi. Jūs būsiet sajūsmā no izbaudītās atšķirības, ko Mailigen sniegs Jūsu biznesam!

E-pasta mārketinga vadlīnijas
Tweet about this on TwitterShare on FacebookShare on LinkedInShare on Google+Pin on PinterestEmail this to someone

© 2010-2019 Mailigen. Visas tiesības aizsargātas.