E-pasta priekšskatījums – pārliecības lādiņš tavai e-pasta kampaņai

Centieni izveidot skaistu e-pasta kampaņu būs izniekoti, ja tā nesasniegs tavu klientu tādā izskatā, kā iecerēji. Tādēļ Mailigen nāk palīgā ar jaunu funkciju, kas ļauj aplūkot, kā e-pasti izskatās dažādās iesūtnēs PIRMS nosūtīšanas. E-pasta izskata testēšana tagad ir tikai vēl viens solis kampaņas izstrādes procesā.

 

Mailigen e-pasta priekšskatījums

 

Digitālā ainava ir pārsātināta ar mobilajām ierīcēm un interneta pārlūkiem. Tev jāpārliecinās, ka tavs vēstījums katru klientu sasniedz lieliskā formā, neatkarīgi no tā, kāda ierīce vai pārlūks tiek izmantots, lai piekļūtu iesūtnei.

E-pasts kļūst arvien mobilāks. Experian ziņojumā “The 2014 Digital Marketer: Benchmark and Trend Report” teikts, ka puse no e-pastiem tiek atvērti mobilajās ierīcēs. Savukārt BlueHornet 2014. gadā ziņoja, ka vairāk kā 87% patērētāju saka, ka izdzēsīs vai atrakstīsies no e-pastiem, ja mobilajās ierīcēs tie neizskatīsies atbilstoši. Klienti kļūst nepacietīgāki un likmes – augstākas!

E-pasta izskata testēšana vienkārši ir nepieciešamība! Ar jauno funkciju “E-pasta priekšskatījums” testēšana vairs nav tik laikietilpīga un apnicīga kā agrāk.

Taupi laiku un pacietību

Tas ir pavisam viegli! “E-pasta priekšskatījums” ar pāris klikšķiem nodemonstrē, kā tavi e-pasta šabloni izskatās vairāk kā 100 dažādās iesūtnēs visās lielākajās e-pasta programmās, kas pieejamas tīmeklī, mobilajās ierīcēs vai ir ieinstralētas datorā.

E-pasta priekšskatīšana iesūtnē ļaus

  • ietaupīt laiku. Iepriekš šādus testus veica, izsūtot e-pastu dažādām e-pasta programmām un pēc tam skatoties katru iesūtni tagad – tikai daži klikšķi un voilá! e-pastu iesūtņu testa rezultāti ir tavā priekšā.
  • ietaupīt naudu. Iepriekš testēšana ar citiem rīkiem bija dārga, šobrīd jaunais e-pasta mārketinga rīks ir pieejams brīviem izmēģinājumiem bez maksas un pēcāk tam būs izdevīgs piedāvājums.
  • pārbaudīt, vai nav defekti un izlabot tos pirms e-pasta nosūtīšanas.
  • veikt vēl smalkāku e-pastu personalizāciju dažādiem klientu segmentiem.
  • iegūt pārliecību, ka tavu e-pastu dizains un saturs runā paši par sevi un tos nesabojās nevēlamas kļūdas.

Kā tas strādā

#1. Lai aplūkotu, kā tavi e-pasti izskatās dažādās iesūtnēs, ej uz kampaņas sadaļas ceturto soli “Saturs”. Augšējā labējā stūrī klikšķini uz “E-PASTA TESTI” – atvērsies saraksts, kurā jāizvēlas “E-pasta priekšskatījums”.

 

Email Inbox Preview 1 LV

 

#2. Tu nonāksi “E-pasta priekšskatījuma” lapā, kur vari izvēlēties veikt jaunu testu vai aplūkot iepriekšējos (kad tādi būs jau veikti). Nospiežot pogu “Sākt testēšanu”, tiksi aizvests uz lapu, kurā vari atzīmēt tās mobilo ierīču, datora un tīmekļa iesūtņu versijas, kurās vēlies savu e-pastu aplūkot. Nākamajā sadaļā būs detalizētāk paskaidrots, kuras versijas un kāpēc izvēlēties. Katrā gadījumā, zaļā krāsā esam izcēluši populārākās versijas.

 

Email Inbox Preview 2 LV

 

#3. E-pastu priekšskatīšana sākas. Tu redzēsi izvēlētās iesūtņu versijas atveramies mazākos logos Lielāku priekšskatu vari aplūkot, uzklikšķinot “Atvērt” uz kāda no mazajiem logiem.

 

Email Inbox Preview 3 LV

 

#4. Apskatot individuālās iesūtņu versijas, neaizmirsti izslēgt “Attēlu bloķēšanu”, citādāk nevarēsi aplūkot bildes. Loga augšējā malā ievērosi trīs tabus – izmanto tos, lai pārbaudītu URL un apskatītu tiešsaišu karti.

 

Email Inbox Preview 4 LV

 

  • URL pārbaude ļauj pārliecināties, vai iekļautie URL strādā un kāda ir to reputāciju.
  • Tiešsaišu kartē vari redzēt, kur katra tiešsaite ir novietota e-pasta šablonā un vai ir nepieciešami uzlabojumi.

Izvēlies e-pasta iesūtņu versijas gudri

Lai izvēlētos, kuras e-pasta iesūtņu versijas priekšskatīt, vērsies savā Mailigen kontā sadaļā “Atskaites” – “E-pasta kampaņas”. Sadaļās “Atvēršanas statistika” un “Statistika par saitēm” atrodama informācija par to, kādas ierīces un pārlūki ir izmantoti, lai atvērtu un klikšķinātu uz iepriekšējo kampaņu e-pastiem – tās arī ir kritiskās e-pastu iesūtņu versijas, kuras jātestē.

Šie dati sniedz iespēju veikt vēl smalkāku e-pastu datubāzes segmentāciju un e-pastu personalizāciju. Izmanto šīs zināšanas, lai veidotu speciālas e-pastu kampaņas noteiktam klientu segmentam, kas atlasīts, balstoties uz izmantoto ierīci vai pārlūku.

 

Email Inbox Preview 5 LV

 

Izmēģini – tu neatskatīsies!

Netērē laiku un dodies izmēģināt jauno funkciju “E-pasta priekšskatījums” savā Mailigen kontā jau tūlīt! Mēs zinām, ka tev ir nepieciešams laiks, lai apgūtu jaunās funkcijas, tāpēc sākumā piešķiram izmēģinājumus par brīvu.

Tu vari izmēģināt jauno funkciju, ejot uz “Kampaņu” sadaļu un izveidojot jaunu kampaņu. Ceturtajā solī “Saturs” spied “E-PASTA TESTI” un izvēlies “E-pasta priekšskatījums”, lai aplūkotu, kā tavi e-pasti izskatīsies dažādās iesūtnēs.

E-pasta priekšskatījums – pārliecības lādiņš tavai e-pasta kampaņai
Tweet about this on TwitterShare on FacebookShare on LinkedInShare on Google+Pin on PinterestEmail this to someone

Leave a comment

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

© 2010-2019 Mailigen. Visas tiesības aizsargātas.