Ieskats e-pastu piegādē: problēmas, to cēloņi, to risinājumi

E-pastu piegāde - e-pasta mārketingsE-pasta piegādājamība (email deliverability) ir termins, kas attiecas uz visu, kas var notikt ar e-pastu ceļā no sūtītāja līdz saņēmēja e-pasta kastītei.

E-pasta piegāde tieši iespaido jūsu kampaņas efektivitāti. Tas ir tikai loģiski, jo diez vai var noklikšķināt uz nesaņemtas saites, vai izlasīt neesošu e-pastu. Tāpēc e-pastu piegādei ir liela loma tajā, kā noritēs jūsu e-pasta mārketinga kampaņas.

Galvenās problēmas e-pasta piegādē

1. Atgrieztie / neeksistējošie e-pasti

Diemžēl neeksistējoši e-pasti ir realitāte, ar kuru jāsaskarās ikvienam. Pirmkārt, ir e-pasti, kurus ievadot pārrakstās un rodas drukas kļūdas. Par laimi “dubultā pierakstīšanās” ļauj no tiem izvairīties. Tomēr ir arī e-pasti, kuri ir slēgti vai e-pasta domēns vairs neeksistē, tāpēc svarīgi ir šos atgrieztos e-pastus izņemt no saviem sarakstiem, savādāk interneta pakalpojumu sniedzēji šos e-pastus var uzskatīt par spamu.

2. Spama filtri

Ja jūsu e-pasts nav personalizēts un tajā ir jocīgi atslēgvārdi vai neatbilstošs saturs, e-pastu var nogādāt pa tiešo saņēmēja spam mapītē. Papildus informācijai Mailigen blogā ir atrodams raksts par to, no kā izvairīties, rakstot e-pastus.

Lielākajai daļai e-pasta pakalpojumu sniedzēju — arī Mailigen — lietotājiem piedāvā spama vērtēšanas sistēmu, kas var pateikt jums priekšā, cik liela ir iespējamība, ka jūsu e-pasts tiks uzskatīts par spamu.

3. Nekvalitatīvs HTML kods

HTML kodam vairāk vai mazāk ir jāatbilst W3C standartiem. Kaut arī līdz pat 99% no izsūtītajiem e-pastiem tiem neatbilst, dažus HTML koda veidus izmanto spameri, un, kaut arī standartiem neatbilstošs kods nenozīmē, ka e-pastu nepiegādās, nepareizs HTML šo iespēju palielina.

Kā nodrošināt labāku e-pastu piegādi vai vismaz uzlabot to.

1. Izsūtiet tikai saņēmēja interesēm atbilstošus, personalizētus e-pastus

Saņēmēja interesēm atbilstoši e-pasti ir e-pasti ar “pievienotu vērtību” lasītājam. Protams, ka saņēmēju interesēs var būt arī vienkārši izdevīgs piedāvājums no jums, taču pārlieka aizraušanās ar pārdošanu kaitēs jūsu kompānijas zīmolam un, iespējams, radīs traucējumus e-pasta piegādē dēļ satura kas ir orientēts uz pārspīlētas pārdošanas metodēm.

E-pastus ieteicams personalizēt, iekļaujot tajos vismaz saņēmēja vārdu.

2. Izmantojiet dubulto parakstīšanos un e-pasta pakalpojumu sniedzēju sniegtās iespējas

Kaut arī par e-pastu piegādi vairāk vai mazāk tomēr esat atbildīgs jūs pats, e-pasta pakalpojumu sniedzējiem parasti ir jau izveidotas attiecības ar interneta pakalpojumu sniedzējiem, un tas nodrošina to, ka jūsu e-pasti tiks cauri sākotnējiem nezināmo sūtītāju filtriem. E-pasta mārketinga sistēmas pārsvarā darbojas pēc “dubultās pievienošanās” principa, un tas garantē e-pasta esamību un sūtījuma atbilstību Pret-Spama noteiktumiem.

Bez tam, e-pasta pakalpojumu sniedzēji piedāvā arī palīdzību savu pakalpojumu izmantošanā — bet to, piemēram, lejuplādējamas programmatūras izstrādātāji, bieži vien nepiedāvā.

3. Esiet godīgs pret saviem lasītājiem

Lielākā daļa lietotāju vēl joprojām domā, ka “Mark as spam” podziņa panāks to, ka e-pasti no šī sūtītāja viņam vairs nepienāks. Diemžēl lietotāji šo podziņu spiedīs, kad vien ienāks prātā, tādējādi radot piegādes problēmas. Taču, ja jūsu kampaņa būs īpaši nekaunīga vai caurvīta ar viltu, ļoti iespējams, ka e-pastus vairs nevarēsiet nosūtīt nevienam.

Tāpēc ir svarīgi likt saņēmējiem saprast, piemēram, cik bieži jūs sūtīsiet e-pastus un kādus piedāvājumus tajos iekļausiet, tādā veidā jau iepriekš tiks atlasīti tikai ieinteresēti lasītāji.

Īsumā

Vislabāk ir izsūtīt personalizētus e-pastus ar e-pasta mārketinga pakalpojumu sniedzēju palīdzību.

Svarīgi ir veidot šos e-pastus ar kvalitatīvu un noderīgu saturu lasītājam — tad liekām problēmām ar piegādi nevajadzētu rasties.

Ieskats e-pastu piegādē: problēmas, to cēloņi, to risinājumi
Tweet about this on TwitterShare on FacebookShare on LinkedInShare on Google+Pin on PinterestEmail this to someone

Comments

Leave a comment

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

© 2010-2019 Mailigen. Visas tiesības aizsargātas.