Gaidīsim svētkus kopā! Pirmā advente: Sakārto svētku dekorācijas un abonentu sarakstus

Ir klāt skaistais adventes laiks – gaidīšanas svētki, kuros priekpilns miers mijas ar pirmssvētku iepirkšanās un svinību rīkošanas rosību. Šis laiks sniedz arī lieliskas iespējas Tava biznesa attīstīšanai ar e-pasta mārketinga palīdzību. Lai palīdzētu Tev sagatavot un izsūtīt veiksmīgas Ziemassvētku e-pasta kampaņas, katru nedēļu adventes laikā piedāvāsim Tev rakstu ar praktiskiem padomiem, kuri noderēs gan svētku laikā, gan vēlāk. Mēs vēlamies Tev parādīt jaunus veidus, kā vairot potenciālos klientus un peļņu, kā arī stiprināt attiecības ar savu auditoriju.

Vēlies dzirdēt labāko ziņu? Lai svētku gaidīšanas laiku padarītu vēl priecīgāku, katru nedēļu sarūpēsim Tev kādu dāvaniņu. Šīs nedēļas pārsteigums palīdzēs Tev veidot tādas e-pasta kampaņas, kuru saturs, iesaiņojums un vērtība būs brīnišķīga dāvana ikvienam abonentam! Meklē pārsteigumu zem raksta!

1. advente: Sakārto svētku dekorācijas un abonentu sarakstus

Katru gadu pirms Ziemassvētkiem no skapja dzīlēm izceļu kasti ar eglītes rotājumiem, lampiņām, dāvanu maisiņiem un citām svētku dekorācijām. Tad ķeros pie spožo “eņģeļmatu” atpiņķerēšanas, pārbaudu, vai kāda lampiņa nav izdegusi un vai kāds rotājums nav bezcerīgi izgājis no modes vai saplīsis. Droši vien līdzīgs rituāls eksistē arī Tavās mājās?

Uzsākot savas svētku e-pasta mārketinga aktivitātes, Tev līdzīgi “jārevidē” arī savs abonentu saraksts. Velti laiku, lai izietu cauri savai datu bāzei un izdzēstu abonentus, kuri nav atvēruši nevienu Tavu e-pastu pēdējā gada laikā. Atceries – labāk izveidot īsāku sarakstu ar ieinteresētu auditoriju, nevis uzturēt garu sarakstu ar abonentiem, kuri neatvērs Tavas kampaņas un pazeminās e-pastu piegādājamību.

Ja sastopies ar pretējo problēmu – pārāk īsu abonentu sarakstu, piedāvājam Tev dažus padomus, kā to audzēt:

  • Mudini parakstīties jaunumiem pirkuma izdarīšanas brīdī. Interneta veikaliem tas ir pavisam vienkārši – tikai jāiekļauj lodziņš “Vēlos parakstīties jaunumiem”. Papildu stimulam vari piedāvāt atlaidi vai bezmaksas bonusu, taču uzmanies no situācijas, kad cilvēki pierakstās tikai bonusa dēļ – jo viņi var atrakstīties uzreiz pēc tā saņemšanas. Labāk pozicionē savus jaunumu e-pastus kā regulāru priekšrocību gūšanas kanālu un iespēju ātrāk uzzināt par īpašajiem piedāvājumiem.
  • Veido parakstīšanās formas uzlecošo logu (popup) veidā, kas vēl arvien ir viens no efektīvākajiem veidiem, kā pievērst cilvēka uzmanību. Katrā mājas lapas sadaļā iespējams ievietot citādu popup logu, un segmentēt auditoriju saskaņā ar to, no kurienes cilvēks parakstījies (source). Padoms: popup logus vēlams nerādīt uzreiz, bet gan pēc laika.
  • Ievieto HTML parakstīšanās formu savā Facebook lapā. Pēc tam izveido sociālo mediju kampaņu, aicinot cilvēkus parakstīties jaunumiem vieglā un ērtā veidā. Apsver iespēju šim ierakstam izmantot maksas reklāmu, lai sasniegtu lielāku auditoriju.
  • Veido īsas parakstīšanās formas – neviens nevēlas pildīt bezgalīgi garas anketas, atklājot pārāk daudz personīgas informācijas. Pajautā sev – kas ir minimums, kas Tev jāzina par savu auditoriju? Parasti pietiek ar vārdu un e-pastu – pārējo varēsi noskaidrot vēlāk ar aptauju palīdzību. Atceries, ka Tava e-pasta komunikācija līdzinās ilgstošu attiecību veidošanai – vispirms pastāsti par sevi un tikai tad prasi informāciju no klienta.

Tu taču nedāvinātu visiem vienādas dāvanas?

Tad kāpēc izsūtīt visiem abonentiem vienādus e-pastus? Rīkojies gudrāk – iedziļinies savā auditorijā un veic segmentāciju!
Pirmkārt, atšķir neaktīvos kontaktus no aktīvajiem, un ar aktīvajiem komunicē biežāk. Koncentrējies uz potenciālajiem klientiem, kuri e-pastus atver un klikšķina, bet nekonvertējas.
Otrkārt, veido segmentus, kas balstīti iepirkšanās ieradumos un pirkumu vēsturē – nosūti pievilcīgu piedāvājumu klientiem, kuri iegādājušies Tavu produktu vai pakalpojumu pagājušajā gadā.
Treškārt, izņem no saraksta tos klientus, kuri šogad jau nopirka Tavu produktu vai pakalpojumu, lai viņi nesaņem izdevīgāku atlaidi šim pašam pirkumam.
Tāpat Tu vari sūtīt atgādinošās kampaņas tiem, kuri pametuši savus virtuālos iepirkšanās grozus. Idejas e-pastu kampaņu satura personalizēšanai piedāvāsim nākamajā adventes bloga rakstā!

Tavi uzticīgie rūķi ir tur, ārā!

Ikvienas veiksmīgas e-pasta mārketinga stratēģijas pamatā ir saraksts ar lojāliem abonentiem, kuriem ir vēlēšanās atvērt Tevis sūtītos e-pastus. Arī Tev ir sava īstā mērķauditorija – tā tikai jāatrod! Kad tas izdarīts, Tev jāpilda sava saistību daļa – sūti tikai to, ko esi apsolījis, un nepārslogo klientu e-pasta kastītes ar pārāk biežiem e-pastiem.

Diemžēl nav universālu e-pasta mārketinga vadlīniju, kuras derētu katram uzņēmumam un mērķauditorijai. Sūtīt īstos e-pastus īstajā laikā un īstajai auditorijai palīdzēs mūsu 1. adventes pārsteigums – “E-pasta mārketinga rokasgrāmata svētku laikam”. Izej cauri katram solim, atķeksē izdarīto un ienes svētku sajūtu savu klientu elektroniskajās pasta kastītēs!

P.S. Nākamajā nedēļā lasi par to, kā izveidot kampaņu ar tik aizraujošu saturu, ka pat rūdītākais Ziemassvētku vecītis tajā iemīlēsies!

Gaidīsim svētkus kopā! Pirmā advente: Sakārto svētku dekorācijas un abonentu sarakstus
Tweet about this on TwitterShare on FacebookShare on LinkedInShare on Google+Pin on PinterestEmail this to someone

© 2010-2019 Mailigen. Visas tiesības aizsargātas.