Salīdzinājums – HTML un teksta e-pasta formāts

Kas ir email mārketings mēs apskatījām jau iepriekš, tomēr daudzi uzņēmumi vēl joprojām uzdod sev jautājumu, kā būtu labāk tos izsūtīt saviem klientiem, aizsūtīt bildīti .jpeg formātā, uzrakstīt vienkāršu tekstu ar saiti, jeb izveidot plain text e-mail, vai tomēr izvēlēties HTML formātu.

Kurš formāts ir labāks?

Personiskums

Pirms Jūs piekrītat vienam, otrajam vai trešajam e-pasta risinājums ir jāatrod atbilde uz galveno jautājumu, kādā līmenī Jūs vēlieties veidot komunikāciju ar savu klientu?

Parastā teksta formāts tiek uzskatīts par daudz personiskāku, jo šādus e-pastus Jūs un arī citi cilvēki izmanto ikdienas sarakstē, jo gluži vienkārši tas ir ērtāk, ātrāk un vienkāršāk izdarāms, un ja vēl tam ir pievienota personiskā uzruna, tad to jau var uzskatīt par ļoti personisku e-pastu.

Daudzi no Jums noteikti ir saņēmuši e-pastus ar reklāmas materiāliem, kas ir pievienoti primitīvi vienkārši, kā attēli un labi, ja sūtītājs to vēl ir “ielīmējis” pašā teksta laukumā, nevis izveidojis, kā pielikumu, tomēr cik no šādiem e-pastiem ir spējuši uzrunāt klientu?

Jāpiekrīt ir vienam, ja reklāmas bilde ir izveidota ar Call to Action funkciju.

Nospiežot uz bildes cilvēks tiek pārsūtīts uz to vietni internetā, kuru jūs viņiem esiet sagatavojuši, tad rezultāts ir panākts, tomēr sūtot vienkāršu attēlu, ir viena maza problēma, tajā var ievietot tikai vienu saiti:( un Jūs nonākiet pie secinājuma, ka bildi būtu vēlams sagriezt un ievietot vairāk saišu vienā ziņojumā, tā mēs nonākam līdz secinājuma, ka būtu jāmēģina HTML veida e-pastu priekšrocības, kur jau ir baneri, vairāki attēli, atzīmējami dizaina risinājumu, un daudz atraktīvāki, nekā iepriekšminētie, tomēr zūd personiskuma moments.

Tātad no šejienes izdaram secinājumus, ka katrs sūtītājs izvēlas sev pieņemamāko risinājumu, ne tikai izejot no iespējām, jo HTML formāta ziņojumus izvēlas lielās kompānijas, jo tām ir pieejami lielāki resursi, savukārt pārējie sūta, kā nu sanāk vai, kā  izdomā to darīt..

Kādu formātu izvēlēties?

Viss ir atkarīgs no Jūsu plānotās e-pasta mārketinga politikas.

Ja es esmu lielas kompānijas mārketinga vadītājs, dabiski, es priekšroku došu HTML formāta ziņojumiem, jo man svarīgi būtu ievietot: video, atraktīvus attēlus, sabūvēt veselu kaudzi ar saitēm, un sūtīt, kā regulāru jaunumu vai aktualitāšu apskatu saviem klientiem.

Turpretim, ja man ir savs maziņš blogs, vai vienkārši gribu informēt savas meillistes dalībniekus, es visticamāk izmantošu teksta variantu, jo sūtīt bildi, ir tas pats, kas sūtīt e-pastkarti, kuru visātrāk var izdzēst, jo nemaz negribās vērt vaļā pielikumu un kā jau minējām iepriekš, bilde ir tāds līdz galam “neizcepts” HTML e-pasta ziņojums, jo ne īsti atbilst tam vai citam nosacījumam, vai vispārpieņemtajiem standartiem no sērijas “tā dara visi”.

Riski sūtot HTML ziņojumus.

Vienmēr paturiet prātā riska faktorus, kas saistās ar HTML e-pastiem.

Jūsu klients var saņemt tukšu ziņojumu, vienkārša iemesla dēļ: viņš vai nu pats ir atslēdzis šādu iespēju savā e-pasta klientā, vai arī tas vienkārši tādu iespēju neatbalsta. Tāpēc labākais risinājums ir sūtīt šo ziņojumu dublējot, gan HTML, gan teksta e-pastā.

Tieši šos faktorus ir ņēmusi vērā MAILIGEN komanda un iekļāvusi šo opciju savā izstrādātajā e-pasta izsūtīšanas programmā.

Svarīgi ir arī ievērot Spam Score , jeb spama indeksu, kas gadījumos, kad tas netiek ievērots, tiek bloķēts un identificēts, kā spams, jeb nevēlamā vēstule un pa taisno iesūtās miskastēs vai nevēlamajos e-pastos, kur adresāts parasti nemaz neieskatās.

Spam Score ir vērtība no 0-100, kas tiek aprēķināta izejot no algoritma, kad katra vēstule, kuru Jūs uzsākat ar uzrunu ir nulles vērtībā, bet papildinot to ar saturu, un vēloties no saņēmēja iegūt kredītkartes datus, vai sūtot “nigēriešu vēstules”, vai aicinot visiem zināmajās MLM sistēmās, Jūsu indekss var pārsniegt pat galējo vērtību un pavisam noteikti tiks vai nu bloķēta, vai arī iesūtīta nevēlamo e-pastu mapē.

Arī šo vērtību izmantojot MAILIGEN sniegto servisu Jūs variet pārbaudīt pirms e-pasta izsūtīšanas.

No šejienes mēs varam izvilkt divas atziņas, ja ziņojumi tiks dublēti, gan HTML, gan tekstā, Spama indekss būs zemāks.

Apkopojot iepriekšminēto varam secināt vienu, nav tikai viena un pareizā varianta, katrs no mums izvēlas pieejamāko risinājumu, tomēr ne tas ir pats galvenais, galvenais ir Jūsu e – pasta mārketinga monitorēšana, jo tikai balstoties uz analīzi Jūs spēsiet saprast, ko patiesībā no Jums gaida klienti!

Salīdzinājums – HTML un teksta e-pasta formāts
Tweet about this on TwitterShare on FacebookShare on LinkedInShare on Google+Pin on PinterestEmail this to someone

© 2010-2019 Mailigen. Visas tiesības aizsargātas.