Kā veidot e-pastu sarakstu ar populārāko sociālo tīklu palīdzību – Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube

E-pastu saraksta veidošana sociālos tīklosInformācijas izplatīšana sen vairs nav vienīgais iemesls, kāpēc uzņēmumi izmanto sociālos tīklus. Ir parādījusies jauna tendence: izmantot sociālos tīklus, lai savāktu e-pasta adreses tiem, kas parakstās uz uzņēmuma jaunumu saņemšanu. Pēdējā laikā mārketinga speciālisti par to ir sākuši daudz runāt. Un pareizi dara.

Nesen mārketinga pētījumu kompānija MarketingSherpa prezentēja jaunākos pētījuma rezultātus par efektīvākajiem veidiem, kā palielināt e-pastu saņēmēju sarakstu. 52% aptaujāto atzina sociālos tīklus par efektīvu veidu, 10% – pat par ļoti efektīvu veidu, kā veidot e-pastu sarakstus jaunumu sūtīšanai.

Protams, statistika un ekspertu viedoklis atkarīgs no tā, kādas metodes tiek izmantotas šim nolūkam. Mēs esam apkopojuši idejas, kā veidot e-pastu sarakstu, izmantojot četrus populārākos sociālos tīklus – Facebook, Twitter, LinkedIn un YouTube.

Facebook

Viens no visefektīvākajiem veidiem, kā iegūt interesentus, kas parakstās uz uzņēmuma jaunumu vēstulēm, ir ievietot parakstīšanās anketu uzņēmuma mājas lapā, blogā un Facebook lapā. Par to, kā ievietot Mailigen parakstīšanās anketu uzņēmuma Facebook lapā, lasi šajā rakstā.

Lai ieinteresētu cilvēkus un veicinātu viņus atstāt savas e-pasta adreses jūsu uzņēmuma Facebook lapā, piedāvājiet viņiem kādu interesantu un motivējošu stimulu. Piemēram, ja jūsu fani vēlas spēlēt jūsu izveidoto spēli, iegūt atlaides kuponu, lejuplādēt mūzikas vai video failu bez maksas, viņiem vispirms jāievada sava e-pasta adrese, ko jūs pēc tam iekļaujat savā e-pastu sarakstā. (piemērs: Hugh Laurie Blues)

Twitter

Pievienojiet savam Twitter profilam auto atbildētāju, kas ikvienam jūsu jaunajam sekotājam nosūtīs atbildes ziņu. Blakus paldies vārdiem par sekošanu pievienojiet saiti uz e-pasta jaunumu parakstīšanās anketu.

Tvītojiet regulāri par iespēju parakstīties uz jūsu uzņēmuma jaunumiem, protams, minot labumus, ko cilvēks iegūs, nokļūstot jūsu e-pastu sarakstā. Pieminiet īpašos piedāvājumus, kas pieejami vien e-pasta jaunumu saņēmējiem, pievienojiet saites uz resursiem, kas prasa iepriekšēju reģistrāciju jaunumu saņemšanai, piemēram, rokasgrāmatām, interneta semināriem un citai noderīgai informācijai.

Pārtvītošanas konkursi ir ļoti labs veids, kā piesaistīt uz jaunumiem parakstījušos skaitu. Viss, kas cilvēkam ir jādara, saviem sekotājiem jāpārsūta jūsu iepriekš sagatavotā twitter ziņa, kas ietver saiti uz parakstīšanās anketu. Aktīvākos apbalvojiet ar pārsteiguma balvām, kas atbilst mērķauditorijai un uzņēmuma tēlam.

LinkedIn

Jūs varat piedāvāt saviem kontaktiem parakstīties uz jūsu uzņēmuma jaunumiem, piedaloties diskusijās LinkedIn grupās. To varat izdarīt, gan pievienojoties jau aktīvām grupām, gan arī izveidojot pats savu grupu, lai veicinātu diskusijas par jūsu kompāniju un industriju kopumā.

N.B. LinkedIn būs vispiemērotākais sociālais tīkls, lai bagātinātu jūsu e-pasta sarakstu ar B2B kontaktiem!

Youtube

Pievienojiet zem sava video saiti uz piezemēšanās lapu ar parakstīšanās anketu. Vienīgais ieteikums – video klipam perfekti jāatbilst tematikai un ir jābūt tam, kas motivē parakstīšanos uz uzņēmuma jaunumiem.

Noderēs visiem sociālajiem tīkliem

Pievienojiet saiti uz parakstīšanās anketu savam profilam Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube un citiem sociālajiem tīkliem, ko lietojat. Izmantojiet iespēju pievienot šo informāciju gan uzņēmuma, gan privātajiem un profesionālajiem profiliem. Aiciniet tā rīkoties arī savus kolēģus! Pārliecinieties, lai piezemēšanās lapā būtu spēcīgs un motivējošs aicinājums, kas cilvēkus patiešām ieinteresētu parakstīties un saņemt jaunumus e-pastā.

Pēdējais ieteikums

Uz jaunumiem parakstījušos cilvēku savākšana populārākajos sociālajos tīklos var būt ļoti rezultatīva, ja vien tiek veikta pareizi. Kad cilvēki sociālajos tīklos atstāj jums savas e-pasta adreses augstāk minēto iemeslu dēļ, neaizmirstiet viņus informēt par to, ka jūs iekļausiet viņus savā e-pastu sarakstā un pastāstiet, kādu vērtīgu informāciju viņi saņems no jums. Atcerieties, ka e-pasta mārketings ir uz atļauju balstīts mārketings.

Kad sūtāt šiem cilvēkiem savu pirmo e-pasta mārketinga kampaņu, viņi novērtēs, ja jūs īsi atgādināsiet, kā viņi nokļuva jūsu e-pasta sarakstā. Pārliecinieties, ka viņi patiešām vēlas saņemt no jums jaunumus. Dažkārt interesantas aktivitātes sociālajos tīklos piesaista cilvēkus un liek viņiem parakstīties uz jaunumu saņemšanu, pat ja patiesībā nav intereses. Bet jūsu mērķis taču ir izveidot kvalitatīvu un aktīvu e-pastu sarakstu, vai ne?

Kā veidot e-pastu sarakstu ar populārāko sociālo tīklu palīdzību – Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube
Tweet about this on TwitterShare on FacebookShare on LinkedInShare on Google+Pin on PinterestEmail this to someone

© 2010-2019 Mailigen. Visas tiesības aizsargātas.