Kā veidot veiksmīgas e-pasta mārketinga kampaņas 7 vienkāršos soļos

E-pasts vēl arvien ir daudzu uzņēmumu galvenais reklāmas un mārketinga kanāls. Tas ir jaudīgākais online mārketinga rīks, kas ļauj Tev uzturēt kontaktu ar savu auditoriju un reklamēt savu biznesu vienkāršā, bet efektīvā veidā. Veidojot personalizētus piedāvājumus cilvēkiem, kuri parakstījušies Tavu e-pastu saņemšanai, Tu gūsti priekšroku pār saviem konkurentiem.

E-pastam nav dārgu papildu izmaksu – patiešām, tas ļauj ietaupīt pat uz papīra un pasta izdevumu rēķina. E-pasta analītikas puse ir lieliska – sekojot atvēršanai, klikšķiem un citām abonentu darbībām ar Tavu kampaņu, Tu vari vadīt savu saturu, dizainu un galveno ziņu vēlamajā virzienā. Īsumā, Tu vari panākt to, ka vairāk cilvēku konvertējas par klientiem vai potenciālajiem klientiem.

Ļauj minēt – Tu vēlētos, lai neskaitāmo e-pastu vidū klienti izlasa vai vismaz pamana un atver tieši Tavu e-pastu. Tas nav viegli, tāpēc kārtīgi piestrādā pie sava temata lauka, e-pasta satura un CTA (Call-to-Action) pogas.

Visu vēl vairāk sarežģī pretspama likumdošana un dažādi abonentu uzvedības aspekti, kas ietekmē Tavas kampaņas reputāciju un piegādāšanu iesūtnē.

Pirms sāc veidot kampaņu uzstādi sev skaidru mērķi. Vairāk lapas apmeklējumu, jauni abonenti vai lielāks pirkumu skaits – lai kāds būtu mērķis, Tava e-pasta saturam, struktūrai un dizanam ir jāfokusējas uz tā sasniegšanu.

Neskatoties uz izaicinājumiem, e-pasts vēl arvien ir drošākais un izdevīgākais mārketinga kanāls – protams, ja to izmanto pareizi. Neuztraucies – mēs esam apkopojuši septiņus vienkāršus padomus, kas palīdzēs Tev izveidot un pārvadīt savas e-pasta mārketinga kampaņas. Izmanto šos padomus kā vadlīnijas vai pat kā darāmo darbu sarakstu, kurā ieskatīties ikreiz, kad veido jaunu kampaņu.

1. solis: Izsakies īsi un precīzi

Kad ir runa par e-pasta saturu, svarīgākais ir skaidras un uzrunājošas ziņas izveidošana. Sāc ar centrālā vēstījuma un CTA izvēli – uzsver svarīgāko. Pārliecinies, ka teksts uz CTA pogas atspoguļo darbību, ko Tu vēlies, lai lasītājs veic – abonentam ir jāzina, ko sagaidīt pēc uzklikšķināšanas. Izņem lieku tekstu vai mulsinošus tehniskos terminus, kas varētu novērst lasītāja uzmanību no galvenās ziņas.

2. solis : Izveido skaistu dizainu

Pievilcīgs dizains var būtiski veicināt konversiju daudzumu. Attēli ir laba ideja, taču pārliecinies, lai ziņas saturs būtu uztverams arī bez tiem, jo daudzi e-pasta pārlūki attēlus bloķē. Vēlams starp tekstu un attēliem saglabāt attiecību 50:50 vai 60:40.

3. solis: Pārbaudi un testē

Tavai kampaņai jāizskatās labi visos e-pasta pārlūkos, tāpēc vairākkārt pārbaudi, vai visas Tavā e-pastā esošās saites un pogas darbojas un ved uz vajadzīgo vietu. Esi pilnīgi pārliecināts par katru savas kampaņas aspektu pirms spied “sūtīt”. Nosūti testa kampaņu kolēģiem, lai viņi uz Tavu darbu paskatītos “no malas”.

4. solis: Nepieļauj kļūdas

Kolēģis vai draugs var arī pamanīt kādu gramatikas kļūdu vai neuzmanību, ko pats nebiji ievērojis. Kļūdīties ir cilvēcīgi, taču vairākas pareizrakstības kļūdas vienā e-pastā var atstāt nevīžīgu un neprofesionālu iespaidu.

5. solis: Izveido pārliecinošu piezemēšanās lapu

Piezemēšanās lapas dizainam un CTA pogai ir jāpārliecina un jāuzrunā apmeklētāji. Atceries – piezemēšanās lapas izšķir to, vai tiks veikta Tava vēlamā darbība, tāpēc to vēstījumam jābūt vēl spēcīgākam par e-pasta vēstījumu. Tavas kampaņas izdošanās ir atkarīga no tā, cik daudzi cilvēki spers nākamo soli – tāpēc demonstrē to skaidrā un pievilcīgā veidā.

6. solis: Optimizē kampaņas mobilajām ierīcēm

Ja vēlies, lai Tava e-pasta mārketinga kampaņa izdodas, ir nepieciešams to optimizēt mobilajām ierīcēm. Pārliecinies, ka visas Tavas e-pasta kampaņas un piezemēšanās lapas strādā viedtelefonos un planšetēs.

7. solis: Iedvesmo dalīties ar savām kampaņām!

Pievieno sociālās ikonas savām e-pasta mārketinga kampaņām, lai Tavi lasītāji var dalīties ar Tevis sūtīto saturu – un sniegt papildu atpazīstamību Tavam zīmolam. Ņem vērā, ka e-pasta kampaņas, kas integrētas ar sociālajiem medijiem, sasniedz plašāku auditoriju un sniedz daudz lielāku atdevi no ieguldītā (ROI).

Kopsavilkums

Kā izveidot izcilu e-pasta kampaņu? Vispirms izvēlies profesionālu e-pasta mārketinga platformu, ar ko ir vienkārši un patīkami strādāt. Paturi prātā to, kas Tavā biznesā ir īpašs un unikāls, un seko šiem septiņiem vienkāršajiem soļiem.

Tulkojums no oriģinālā viesbloga raksta How to Create and Manage a Successful Email Marketing Campaign in 7 easy steps

Kā veidot veiksmīgas e-pasta mārketinga kampaņas 7 vienkāršos soļos
Tweet about this on TwitterShare on FacebookShare on LinkedInShare on Google+Pin on PinterestEmail this to someone

© 2010-2019 Mailigen. Visas tiesības aizsargātas.