Otrā advente: Kā padarīt e-pasta kampaņu saturu par vērtīgu dāvanu saviem abonentiem

E-pasta mārketingā darbojas tie paši likumi, kas zem eglītes – labākās dāvanas ir tās, kurās ielikts kaut kas personīgs un īpaši saņēmējam domāts. Iepriekšējā adventes bloga rakstā Sakārto svētku dekorācijas un abonentu sarakstus minējām, ka ir nepieciešams auditoriju segmentēt un uzrunāt klientus personīgāk. Šonedēļ piedāvāsim idejas, kā piešķirt vērtību e-pasta kampaņu saturam un likt katram abonentam sajusties īpašam.

Pazīsti savus Ziemeļbriežus!

Pārdošana ir tikai viens no e-pasta mārketinga mērķiem Ziemassvētku laikā. Neaizmirsti arī vienkārši apsveikt un pateikties – saviem klientiem, darbiniekiem un biznesa partneriem. Pasaki saviem VIP klientiem, ka Tu novērtē viņu uzticību un piedāvā īpašu atlaidi, agrāku pieeju izpārdošanai vai ieskatu jaunajā kolekcijā. Emocijas un pateicība var piešķirt Tavam biznesam cilvēcisku seju un vairot klientu lojalitāti, radot viņos emocionālu piesaisti.
Lai uzrunātu savus abonentus personīgā līmenī, Tev vispirms jāsaprot, ar ko Tu sarunājies. Tas palīdzēs veidot precīzākus vēstījumus, kā arī attīstīt Tavus produktus un pakalpojumus pareizajā virzienā. Teikt īstos vārdus pareizajā intonācijā Tev palīdzēs mūsu šīs nedēļas pārsteigums – meklē to zem raksta!

Iekāp vienās ragavās ar saviem abonentiem!

Komunicējot ar saviem abonentiem, pajautā sev – kāpēc viņiem būtu jāgaida Tavi e-pasti? Viens no iemesliem slēpjas tajā, ka Tu vari atvieglot viņu dzīvi aizņemtajā svētku laikā. Ja sapratīsi to un iejutīsies savas mērķauditorijas ādā, varēsi radīt piedāvājumus, kuriem neviens nespēs pretoties!

Dažas idejas e-pastu saturam, kas būs patiesi noderīgs Taviem abonentiem:

  • Dāvanu idejas. Veido dāvanu ieteikumus, balstoties uz Tavu abonentu interesēm vai vēlmju sarakstiem, ko viņi izveidojuši Tavā mājas lapā. Lielisks risinājums ir dāvanu ceļveži, ko vari pielāgot klienta dzimumam, vecumam, ģimenes stāvoklim vai citai informācijai, kas Tev pieejama.
  • Iespēja ietaupīt naudu. Baymard pētniecības institūts ziņo, ka 61% klientu pamet savus virtuālos iepirkumu ratiņus pārāk dārgu papildu izmaksu dēļ, kā piegāde, nodokļi, administrācijas maksa u.c. Apsver iespēju piedāvāt lētāku vai bezmaksas piegādi, lai vairotu pārdošanu. Ja nevari to nodrošināt visiem, piedāvā to savam VIP abonentu segmentam.
  • Iespēja ietaupīt laiku. Piemēram, sūti iepirkumu vai darāmo darbu sarakstus, kas palīdzēs abonentiem strukturēt savu pirmssvētku rosību. Nekautrējies ievietot jautrus vai svinīgus elementus vai pat atlaižu kuponus, kuri ved uz Tavu mājas lapu.
  • Praktiski padomi. Iedvesmo savus abonentus dažādos veidos – sūti receptes, dāvanu saiņošanas padomus, Ziemassvētku dziesmu tekstus, tērpu idejas svētku ballītei u.c. Iekļauj elementus, kas saistās ar Tavu biznesu – piemēram, paštaisītas dekorācijas, kurām nepieciešamās detaļas piedāvā arī Tavs uzņēmums.
  • Atgādinājumi. Balsti e-pastu saturu uz pagājušo gadu pirkumu vēsturi vai pamesto grozu saturu, palīdzot abonentiem atcerēties, ko viņi bija izvēlējušies sev vai saviem tuviniekiem.
  • Pēdējā brīža piedāvājumi. Nomierini tos abonentus, kuri dāvanu pirkšanu atstāj uz pēdējo brīdi – nosūti viņiem draudzīgu atgādinājumu ar dāvanu idejām, kuras ir viegli iegādāties īsā laikā. Izveido segmentu ar cilvēkiem, kuri pirkumus izdarīja vēlu arī pagājušajā gadā un nosūti viņiem laicīgu atgādinājumu. Izveido atkārtotu kampaņu tiem, kuri neatvēra Tavu pirmo īpašo piedāvājumu.

Temata lauks – Tava e-pasta skatlogs

Lai spētu izcelties abonenta pārpildītajā iesūtnē, Tava e-pasta laukam jāstrādā kā īstam klikšķu magnētam. Lai cik skaists un vērtīgs nebūtu Tava e-pasta saturs, to ierauga tikai aptuveni 10% cilvēku – tie, kurus uzrunā Tava e-pasta temats.

Izveidot lielisku temata lauku ir vēl grūtāk nekā izcept perfektas piparkūkas – vienas ideālās receptes nav. Ja Tu savas kampaņas izsūti angļu valodā, labāko variantu izvēlēties palīdzēs Mailigen temata lauka testēšanas rīks.

Piedāvājam dažus piemērus, kuri var pievērst Tavas auditorijas uzmanību. Vairāk padomu veiksmīga temata lauka izveidošanai lasi “Mailigen e-pasta mārketinga rokasgrāmatā svētku laikam”.

Pievieno ikonas vai emoji. Tava temata lauka izcelšana ar svētku simbolu (piemēram, eglīti, sniegpārsliņu vai zvaigzni) var būtiski palielināt kampaņas atvēršanas rādītājus. Jo oriģinālāks simbols, jo vairāk tas piesaistīs uzmanību.

  • Mēs Tevi ♥
  • Ko šogad liksi zem 🎄?

Simbolus var aizstāt arī ar daudzpunkti vai citām pieturzīmēm, kuras parasti netiek izmantotas un tāpēc piesaista skatienu. Tomēr atceries, ka emoji neiederēsies lietišķos e-pastos, un nav ieteicama arī pārāk bieža to lietošana.

Iekļauj vārdu vai personalizētu informāciju. Saskaņā ar “Experian Marketing Services” veikto pētījumu e-pasti ar personalizētu temata lauku tiek atvērti vidēji par 29% biežāk.

  • Liene, izmēģini viegli pagatavojamas svētku receptes!

Iesaisti abonentu vēl vairāk, temata laukā uzdodot jautājumu:

  • Dāvi, vai esi nopircis visas Ziemassvētku dāvanas?

Efektīvi darbojas arī personalizēšana pēc citas informācijas, piemēram, ģeogrāfiskās atrašanās vietas:

  • Liepājniek, baudi skaistākos Ziemassvētku koncertus

Ļauj iztēlei lidot un radi neparastu temata lauku! Piemēram, klikšķināt aicinās pārdomas raisošs jautājums vai kāda noslēpumaina norāde:

  • Tas viss beigsies 24. decembrī…
  • Kādas 3 dāvanas Tu ņemtu līdz uz vientuļu salu?

Esi radošs kā Ziemassvētku vecītis!


Pirms Ziemassvētkiem Tavu klientu e-pasta iesūtnes būs tikpat pilnas kā veikali un pastkastītes, tāpēc vienkārša atlaides nosūtīšana, visticamāk, nenesīs Tev galvu reibinošus panākumus. Mēs ticam, ka izdošanās pamatā ir eksperimentēšana ar jaunām metodēm un mācīšanās no kļūdām. Testēt, mācīties un veidot arvien labākas kampaņas Tev palīdzēs A/B testēšanas rīks temata laukam, saturam, sūtītāja vārdam un sūtīšanas laikam.

Kāpēc gan neizmantot unikāli uzrunājošu veidu, kā parādīt savu īpašo piedāvājumu? Izveido svētku viktorīnu vai sacensību! Ievieto savā e-pastā kādu noslēpumu vai āķi, kurš liks Taviem abonentiem klikšķināt tālāk, lai to atklātu! Varbūt pat vari sarīkot svētku pasākumu, lai personīgi iepazītos ar saviem klientiem? Šādi pasākumi ir ne tikai atraktīvs veids, kā iesaistīt Tavus abonentus – tie arī palīdz uzzināt vērtīgu informāciju par Tavu mērķauditoriju.

Veidot Tavai auditorijai individuāli piemērotu saturu palīdzēs mūsu otrās adventes nedēļas pārsteigums – klienta personības lapa. Izveido vienu vai vairākus klienta profilus, aizpildi šo darba lapu un ieskaties tajā ik reizi, kad sazinies ar saviem abonentiem!

Otrā advente: Kā padarīt e-pasta kampaņu saturu par vērtīgu dāvanu saviem abonentiem
Tweet about this on TwitterShare on FacebookShare on LinkedInShare on Google+Pin on PinterestEmail this to someone

© 2010-2019 Mailigen. Visas tiesības aizsargātas.