Piezemēšanās lapas

Piezemēšanās lapa, runājot metaforās, ir Omega – visu Jūsu e-pastu mārketinga kampaņu galamērķis.

Kas īsti ir piezemēšanās lapa?

Piezemēšanās lapa ir jebkura lapa, kurā lietotājs nonāk, kad nospiež saiti e-pastā, atrod lapu Google, vai kā citādāk nonāk konkrētajā interneta lapā. Par piezemēšanās lapu (“landing page”) to sauc tāpēc, ka lielākajā daļā gadījumu tā ir pirmā lapa, kuru lietotājs apmeklē attiecīgajā vietnē.

Tiesa, pēdējā laikā ar terminu “Piezemēšanās lapa” visbiežāk apzīmē lapas, kurās no apmeklētāja prasa konkrētu rīcību, piemēram, izdarīt pirkumu, aizpildīt aptauju u.t.t.

Kāpēc piezemēšanās lapas ir vajadzīgas?

Piezemēšanās lapas: pārdošanaGalvenokārt, piezemēšanās lapas izmanto, jo:

  • Ar piezemēšanās lapām var pievērst lietotāja uzmanību “vajadzīgajā virzienā”;
  • Tieši ar piezemēšanās lapām parasti gūst labākus rezultātus jeb konversijas;
  • Piezemēšanās lapas ir svarīgs statistikas rīks – rezultātus pētot, var izdarīt svarīgus secinājumus par kampaņas veiktspēju.

Bez tam, šīs lapas mārketingam ir ļoti pievilcīgas tāpēc, ka tajās var lietotājam pavēstīt tieši to, ko no viņa gaida.

Tiesa, var arī “aizšaut” garām. Ja, piemēram, Jūs kā piezemēšanās lapu izmantojat savu mājaslapu nevis konkrēto lapu, kurā aprakstat un reklamējat savu produktu vai piedāvājumu, ko pieminējāt e-pastā, lietotājs var apjukt un neizdarīt pareizo izvēli – jo nav taču teikts, kas un kāpēc no viņa tiek gaidīts.

Kā izveidot labas piezemēšanās lapas?

Labu piezemēšanās lapu izveide ir kaut kas līdzīgs mākslai, jo ir iesaistīti ļoti daudzi mainīgie lielumi, kurus vajag ņemt vērā.

Izveidot piezemēšanās lapu no nulles ir diezgan laikietilpīgi. Tāpēc labāk ir vai nu iegādāties kādu piezemēšanās lapas šablonu, vai arī izlasīt pāris grāmatas, kas šādu lapu veidošanu apskata padziļināti.

Ja tomēr esat izlēmis veidot savu mājaslapu, mēs vismaz varam Jums norādīt pareizo virzienu:

  • Piezemēšanās lapām vajadzētu būt samērā īsām (1-1.5 monitora augstumi), bet ne pārāk īsām.
  • Atcerieties, ka, jo lielāks ieguldījums jeb pirkums tiek prasīts no lietotāja, jo garāku saturu Jums vajadzēs rakstīt.
  • Ievietojiet lapās skaidrus un saprotamus vēstījumus – pastāstiet lietotājam, ko tieši Jūs vēlaties un kāpēc.
  • Neaizmirstiet pievienot apmeklējuma statistikas kodu savām piezemēšanās lapām – statistika tieši šīm lapām ir nenovērtējama.

Pat pārsimts lappušu grāmata nevar aprakstīt visas piezemēšanās lapas īpatnības un metodes pilnībā.

Šajā mājaslapā par tām var uzzināt ko vairāk (angļu val.).

Kļūt par izglītotu piezemēšanās lapu veidotāju ir grūts darbs, bet ieguvumi ir milzīgi – ir iespējams, piemēram, veidot atsevišķas (tātad segmentētas) lapas apmeklētājiem no Google, sociālajiem tīkliem un citām mājaslapām.

Piezemēšanās lapas
Tweet about this on TwitterShare on FacebookShare on LinkedInShare on Google+Pin on PinterestEmail this to someone

Comments

Leave a comment

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

© 2010-2019 Mailigen. Visas tiesības aizsargātas.