SMS saraksta veidošana

Mārketinga speciālisti 2012. gadu varētu nosaukt par mobilā mārketinga revolūcijas gadu. Tāpēc pavisam droši varam teikt – laiks jaunai mārketinga stratēģijai! E-pasta mārketings un mobilais un SMS mārketings attīstās spraigā tandēmā, tāpēc iesakām izmantot šos rīkus cik drīz vien iespējams.

Pavisam nesen laidām klajā Mailigen SMS funkciju, kas ļauj veidot SMS kampaņas visā pasaulē, kā arī integrēt SMS izsūtīšanu e-pasta mārketinga kampaņās. Bet, pirms uzsākam kādu SMS kampaņu, jāparūpējas par mobilo tālruņu numuru saraksta izveidi.

Veidojiet abus uzreiz – e-pasta un SMS sarakstu

Ja esat iesācējs šajā jomā, sākat no nulles un jums nav saraksta ne ar e-pastu adresēm, ne tālruņu numuriem, sāciet veidot abus sarakstus kopā. Izveidojiet parakstīšanās anketu ar laukiem, kur jānorāda vārds, e-pasta adrese un mobilā tālruņa numurs.

Lai veicinātu pievienošanos e-pasta un SMS sarakstam:

  • ievietojiet parakstīšanās anketu vai izpeldošo parakstīšanās anketu savā mājaslapā un blogā
  • izplatiet sociālajos tīklos savu sekotāju un draugu vidū saiti uz parakstīšanās anketu
  • ievietojiet parakstīšanās anketu uzņēmuma Facebook lapā
  • sniedziet parakstīšanās iespēju, cilvēkiem internetā reģistrējoties kontam, pasākumam, lejuplādes materiālam, atlaides kuponam u.c.
  • kad cilvēks klātienē aizpilda reģistrācijas vai aptaujas anketu, aiciniet parakstīties arī uz jaunumu saņemšanu
  • izmantojiet QR kodus, kurus var izvietot teju jebkur un kuros var iekodēt saiti uz parakstīšanās anketu

Papildiniet e-pastu sarakstu ar tālruņa numuriem

Ja jums jau ir e-pastu saraksts un regulāri veicat e-pasta mārketingu, attiecības ar mērķauditoriju jau ir nodibinātas un ir daudz vienkāršāk pievienot sarakstam papildu kontaktinformāciju. Ja sūtāt atbilstošu saturu, viņi zina, ka neesat spameris un ir gatavi dot arī sava mobilā tālruņa numuru.

Datubāzes papildināšanai izmantojiet jaunumu vēstules.

  • Aiciniet jaunumu vēstules adresātus pievienoties īsziņu saņēmēju sarakstam, ievadot savu tālruņa numuru īpašā, parakstīšanās anketā iestrādātā laukā.
  • Jaunumu vēstules saņēmējus virziet uz piezemēšanās lapu, kur atstāt savu mobilā tālruņa numuru.

Iespējamie šķēršļi

Mobilais tālrunis tiek uzskatīts par personiskāku saziņas līdzekli nekā e-pasts, līdz ar to cilvēki mēdz būt piesardzīgi, norādot savu mobilā tālruņa numuru. Esiet gatavi, ka daļa cilveku var nevēlēties atstāt numuru, tādējādi apgrūtinot īsziņu saņēmēju saraksta veidošanu.

Ja visi parakstīšanās anketas lauki ir obligāti aizpildāmi, jūs riskējat ar to, ka daļa cilvēku var nepabeigt paraktīšanās procesu vai gluži vienkārši ievadīs nepareizu tālruņu numuru. Tapēc labāk dodiet viņiem izvēles iespēju, kādu kontaktinformāciju atstāt.

Noteikti neaizmirstiet par motivāciju, lai cilvēki parakstītos. Jūs pat varat diferencēt bonusus pēc tā, vai cilvēks ir parakstījies tikai e-pastu sarakstam vai abiem – e-pastu un SMS sarakstam.

Motivācija pievienoties SMS saņēmeju sarakstam

Dodiet labu iemeslu, lai parakstītos:

  • kupons, atlaides kods, dāvanu karte, bezmaksas dāvana vai kāds cits bonuss, ko cilvēks saņem pēc tam, kad ir parakstījies
  • papildu vai unikāla informācija par jūsu produktu vai pakalpojumu
  • pēc parakstīšanās sniedziet iespēju bez maksas lejuplādēt elektronisko grāmatu, gidu vai citu materiālu
  • pozicionējiet parakstīšanos SMS sarakstam kā iekļūšanu īpašā VIP kopienā, kuras biedri saņem ekskluzīvus piedāvājumus un informāciju
  • īsziņu saņēmēju vidū rīkojiet konkursus un izlozējiet laimīgos, kas iegūs balvas

Noslēgumā

Saraksta veidošana ir laikietilpīgs process. Īpaši, ja runa ir par tik sensitīviem datiem kā mobilā tālruņa numuri. Lieciet lietā savu izdomu un parakstīšanās procesu padariet pēc iespējas motivējošāku un interesantāku. Atcerieties promotēt bonusus un pievienoto vērtību, ko cilveks iegūst parakstoties. Izmantojiet mūsu sniegtos padomus un sagatavojieties jaunā gada mobilā mārketinga izaicinājumiem.

Sekojiet mūsu bloga rakstiem. Jau pavisam drīz varēsiet lasīt par SMS mārketinga kampaņām un to integrāciju e-pasta mārketinga kampaņās.

SMS saraksta veidošana
Tweet about this on TwitterShare on FacebookShare on LinkedInShare on Google+Pin on PinterestEmail this to someone

© 2010-2019 Mailigen. Visas tiesības aizsargātas.