Ja esi mārketeris, kas izsūta e-pasta kampaņas saņēmējiem Baltijas valstīs, pārstāvot Business-to-Customer industriju, ir ļoti iespējams, ka lielu daļu tavas datu bāzes veido Inbox.lv saņēmēji. Tādēļ aktuāls ir jautājums, kā sasniegt lieliskus rezultātus kampaņām, kas piezemējas Inbox.lv iesūtnē?
Inbox.lv ir pašmāju e-pasta pakalpojumu sniedzējs, kas aktīvi darbojas ne tikai Latvijā, bet arī Baltijas mērogā, kopā pulcējot 1,7 miljonus e-pasta lietotāju. Lietuvā tas pazīstams ar nosaukumu Inbox.lt, savukārt Igaunijā – Mail.ee, ko SIA “Inbokss” iegādājās 2014. gada nogalē.
Sekojot izsūtīšanas apjomiem e-pasta lietotājiem Latvijā, Inbox.lv stabili ieņem līderpozīciju ar 74%.
Cik liela ir tava Inbox.lv datu bāze?
Pirms gūsti noderīgus padomus darbā ar saviem Inbox saņēmējiem, apskati, cik lielu daļu no kopējā adresātu saraksta tie veido. To var izdarīt ar segmentācijas palīdzību. Lai segmentētu savu datu bāzi, izvēlies konkrētu sarakstu (vai visus sarakstus), kuram to veidosi, un ieraksti nosaukumu. Klikšķini “Tālāk” un tev atvērsies lapa, kurā redzēsi kontaktu filtru. Tajā veic sekojošas izmaiņas:
- Rindā “Atlasīt kontaktus, kur*” pie pirmā kritērija izvēlies “Email Address” jeb e-pasta adresi
- Blakus, nākamajā logā sākotnējā “jebkāds” vietā izvēlies “satur”
- Trešajā logā ieraksti “inbox.lv”, lai sistēma atlasītu e-pasta adreses, kas satur šādu kritēriju.
Klikšķini “Saglabāt” un uzgaidi pāris sekundes (ielādes laiks atkarīgs no datu bāzes lieluma), līdz sistēma atlasīs segmentu ar Inbox.lv saņēmējiem. Ja redzi, ka vairums no tavām kampaņām piezemējas Inbox.lv pastkastītēs, tad lasi tālāk, lai uzzinātu, kā uzlabot kampaņu piegādi un atvēršanas rādītājus!
Par ko uztraucas mārketeri?
Līdz ar Inbox.lv servisa attīstību Mailigen ir saņēmis daudz jautājumu no klientiem, kas veido kampaņas Inbox.lv saņēmējiem. Populārākie no tiem:
- Kas mainījies e-pastu atvēršanas uzskaitīšanā?
- Kā izvairīties no e-pastu krišanas “Abonētie” sadaļā?
- Kāpēc inbox.lv e-pastā vairs nepiedāvā ielādēt attēlus?
Atsaucoties uz mārketeru jautājumiem, mēs piedāvājam apskatīties uz atsevišķām Inbox.lv servisa tehniskajām īpatnībām, lai gūtu pilnīgāku priekšstatu par sistēmas darbību un sasniegtu augstākus kampaņu rezultātus.
Kas mainījies Inbox.lv sistēmā?
#1 Sadaļa “Abonētie”
Priekšrocības
- “Abonētie” sadaļa ir priekšrocība e-pasta lietotājam, jo e-pasti ir vieglāk pārredzami
Privātie e-pasti (un reklāmas, kurām saņēmējs devis atļauju, izveidojot Inbox bezmaksas kontu) piezemējas saņēmēja “Ienākošie” mapē, savukārt e-pasta kampaņas un jaunumu vēstules, kurām saņēmējs ir parakstījies, krīt “Abonētie” sadaļā.
- Lietotāji retāk atrakstās un atzīmē e-pasta vēstules kā spamu
Kas jāņem vērā
- E-pasta kampaņu atvēršanas rādītaji var samazināties
- Inbox.lv var bloķēt e-pasta kampaņu sūtītāju, ja tas mēģina pārveidot savu izsūtīšanas sistēmu (infrastruktūru) ar mērķi piezemēties “Ienākošie” mapē
#2 Abonēto e-pastu filtrēšana
Inbox.lv piedāvā iespēju lietotajam filtrēt e-pastus, kas piezemējušies “Abonētie” sadaļā. Atverot kādu no “Abonēto” mapē esošajiem e-pastiem un atzīmējot to kā svarīgu, Inbox.lv turpmāk šī sūtītāja kampaņas piegādās mapē “Ienākošie”.
Tomēr mārketeriem jāatceras, ka, mainot sūtītāja iestatījumus, piemēram, sūtītāja e-pasta adresi, e-pasta kampaņa atkal piezemēsies “Abonētie” sadaļā. Tādēļ mēs rekomendējam – izsūtot e-pasta kampaņas uz Inbox.lv (un arī citiem e-pasta servisa pakalpojuma sniedzējiem), pieturēties pie vienas sūtītāja e-pasta adreses.
#3 Automātiskā attēlu ielādēšana
Priekšrocības
- E-pasta saņēmējam vairs nav jāspiež poga “Ielādēt attēlus”. E-pasta kampaņa saņēmējam parādās uzreiz ar automātiski ielādētiem attēliem – vizuāli pievilcīga, aicinot iesaistīties.
- E-pasta saņēmējam atverot sūtījumu, atvēršana tiek automātiski uzskaitīta Mailigen statistikā.
Ievēro
- E-pasta atvēršana tiek uzskaitīta no Inbox.lv serveru puses.
- Tas nozīmē, ka, saņēmējam esot citā valstī un atverot Inbox.lv e-pastu, atvēršana tiks skaitīta kā no Latvijas.
Ieteikumi kampaņu atvēršanas uzlabošanai
Ja esi ievērojis, ka atvēršanas rādītāji tavām izsūtītajām kampaņām pasliktinājušies, un tev trūkst ideju, kā tos uzlabot, tad iesakām veikt izmaiņas savā e-pasta mārketinga stratēģijā.
#1 Nomaini kampaņas sūtītāja e-pasta adresi
Iespējams, ka e-pasta lietotājs ir aizmirsis, kad un kāpēc deva piekrišanu saņemt jaunumu vēstules, tādēļ atzīmējis e-pastu kā spamu, novirzot to uz surogātpasta mapi.
#2 Personalizē kampaņas sūtītāja vārdu
Nomaini kampaņas sūtītaja vārdu, personalizējot to ar kādu no atpazīstamākajiem kompānijas pārstāvjiem. Tas atsvaidzinās kampaņu un lietotājam radīsies lielāka interese to atvērt.
#3 Variē ar e-pasta temata lauku
Kad runājam par e-pasta atvēršanas rādītajiem, e-pasta temata laukam ir izšķiroša nozīme, jo tas ir pirmais, ko lietotājs redz. Pārskati līdzšinējo kampaņu izveidoto temata lauku stilu! Varbūt ir pienācis laiks pārmaiņām?
#4 Izmanto Mailigen A/B testu
Mailigen piedāvā A/B testu četriem e-pasta elementiem – temata laukam, saturam, sūtītāja vārdam un izsūtīšanas laikam. Testē četrus vissvarīgākos e-pasta elementus, lai izveidotu perfektu e-pasta kampaņu, kas pielāgota tieši taviem saņēmējiem.
#5 Dali saņēmējus segmentos
Izmanto Mailigen segmentēšanas sniegtās iespējas, lai segmentētu savu datu bāzi pēc atvēršanas un klikšķu rādītājiem. Tas ļaus tev pielāgot e-pasta stratēģiju, neizsūtot pārāk biežas kampaņas tiem lietotajiem, kas nav tik ieinteresēti un e-pastus atver retāk.
Piegādā lieliskas kampaņas Inbox.lv paskastītē
Inbox.lv e-pasta pakalpojumu serviss Latvijā ir populārs un pēc statistikas datiem pārliecinoši pārspēj pat tādus gigantus kā Gmail. Tādēļ ir svarīgi iepazīt e-pasta pakalpojuma sniedzēju un tā nodrošinātās iespējas produktīvākam darbam un augstākiem kampaņu rezultātiem.
Ņem vēra mūsu ieteikumus, lai sasniegtu augstākus atvēršanas rādītājus un uzrunātu plašāku auditoriju. Vairāk informācijas par Inbox.lv iestatījumiem tu vari apskatīt šeit. Papildu jautājumu gadījumā par e-pastu piegādi uz Inbox.lv (un ne tikai) sazinies ar mūsu atbalsta speciālistiem.
Познавательно, спасибо!
Vai jums vai jūsu uzņēmumam šodien ir nepieciešams ātrs aizdevums? saņemt apstiprinājumu un finansējumu 24 stundu laikā, tikai 3% procentu likme. Lūdzu, sazinieties ar mums, lai iegūtu sīkāku informāciju. E-pasts: lawsonsmithloan24@gmail.com
Lawson Smith