Kā palielināt mājas lapas konversiju par 200%? Vervo.lv veiksmes stāsts

Situācijas raksturojums

Mūsu klients SIA Vervo ir viens no vadošajiem transporta un loģistikas uzņēmumiem, kura pamatnodarbošanās ir starptautiskie kravu pārvadājumi. Latvijā ar vidējo mājas lapas apmeklējumu 3500 unikālie lietotāji mēnesī SIA Vervo ir viens no lielākajiem ekspedīcijas uzņēmumiem, kas ir pamanāms online vidē. Izaicinājumi, ar ko saskārās Vervo, bija – kā uzlabot konversijas rādītāju attiecībā uz klientu datu ieguvi no cenu pieprasījuma formām, jo vidēji mēnesi tika iegūti dati par 100 jauniem klientiem, kas ir 2.8 %. Mūsuprāt šis rādītājs bija zems, jo analizējot atslēgas vārdus, ar kādiem SIA Vervo potenciālie klienti nonāca viņu mājaslapa, izrādījās, ka konkurence uz tiem bija zema.

Industrija: Transports un loģistika.

Reklāmas kanālsKlientu piesaistes process ar parakstīšanās formu un e-pasti.

Primārais mērķisDubultot konversijas rādītāju uz formas aizpildīšanu.

Sekundārais mērķisDubultot konversijas rādītāju – parakstījās pret noslēgto darījumu skaitu.

Rezultāti

Primāri klients veica māja lapas un cenas pieprasījuma formas auditu, izmantojot CrazzyEgg rīku, lai identificētu, kur viņu potenciālie klienti pazūd. Tas tika darīts ar mērķi, lai veiktu mājas lapas un cenu pieprasījuma formas dizaina izmaiņas, ņemot vērā iegūtos potenciālo klientu uzvedības rezultātus. Pirmais un galvenais secinājums – jo mazāk obligāto lauku, jo lielāks konversijas radītājs, ļaujot potenciālajam klientam izvēlēties, kādu informāciju viņš vēlas atstāt.

Pieteikuma forma pirms izmaiņām



Pieteikuma forma pēc izmaiņām

Veicot šīs izmaiņas mājas lapā un parakstīšanās formā, tika sasniegtais rezultāts –  380 jauni pieteikumi mēnesī un unikālo apmeklētāju skaita pieaugums līdz 4500 lietotājiem mēnesī, jo paralēli tika veikti arī SEO uzlabojumi. Konversijas rādītājs pieauga līdz 8,4% jeb 200% pieaugums.

Secinājumi, ko Vervo.lv izdarīja

  • Atteikties no vairāku pakāpju parakstīšanās formām.
  • Samazināt laukus līdz minimumam.
  • Atstāt pēc iespējas mazāk obligātos laukus.

Primārais mērķis tika pārsniegts pateicoties izmantotajiem datiem un jauniegūtajām zināšanām par e-pasta mārketingu un parakstīšanās formām no Mailigen.

Sekundārā mērķa sasniegšanai tika pieņemts lēmums izmantot Mailigen automatizācijas iespējas. Kā viens no trūkumiem bija SIA Vervo iekšējās CRM sistēmas datu sasaiste ar Mailigen, lai nodrošinātu pilnvērtīgu e-pastu iesaisti klienta dzīves ciklā. Neskatoties uz to, izvērtējot izmantojamo funkcionalitāti  SIA Vervo no Plain texta: “Paldies, jūsu pieprasījums ir saņemts”, pārgāja uz automatizāciju ar HTML e-pastu sēriju.

Izejas dati, no 2017. gada, uz kā tika izvirzīts mērķis, bija 8 % konversijas radītājs, kas jāpalielina uz 16%. Uz doto brīdi turpinās automatizācijas optimizācija un esošais rezultāts ir 12% konversijas radītājs.

Prieks, ka klients redz naudā izmērāmu vērtību e-pasta mārketingā un tāpēc turpina ieviest savas idejas un resursus, lai sasniegtu izvirzīto mērķi, ko visa Mailigen komanda novēl sasniegt pēc iespējas ātrāk.  

Automatizācijas e-pastu sērija sastāv no:

  • Iepazīšanās e-pasts uzreiz pēc formas aizpildīšanas, atgādina klientiem solījumu, ka loģistikas specialists sazināsies 1h laikā, kā arī noderīga informācija, kas atvieglo jauna klienta izpratni par transporta nozari.
  • Pēc 1 dienas (izņemot, ja tā ir sestdiena/svētdiena) tiek izsūtīts e-pasts ar aicinājumu – vai Jūs ieteiktu SIA Vervo savam biznesa partnerim! Ja vērtējums ir 6 vai lielāks, tad izmantojot iebūvētās aptaujas palīdzību klienti tiek aicināti norādīt, savus biznesa partnerus, kam ieteiktu SIA Vervo pakalpojumus. Pozitīvā atzinuma gadījumā, klienti saņem nākamo aicinājumu atstāt vērtējumu Google kontā, tādā veidā audzējot autoritāti un uzticamību online.
  • Gadījumā, ja vērtējums ir 5 vai zemāks, tad klienti tiek aicināti atstāt iemeslu, kāpēc novērtē tik zemu un pēc šī vērtējuma atstāšanas saņem Vervo Pārdošanas daļas vadītāja zvanu.

Papildus izvirzītajiem mērķiem SIA Vervo pārdošanas nodaļa ieguvusi arī to, ka loģistikas menedžeri pievērš lielāku uzmanību klientu pozitīvas pieredzes radīšanai ar Vervo, jo negatīvu vērtējumu negrib neviens saņemt, kā arī tiek audzēta reputāciju meklētājprogrammā ar pozitīvajiem Google vērtējumiem.

Kā palielināt mājas lapas konversiju par 200%? Vervo.lv veiksmes stāsts
Tweet about this on TwitterShare on FacebookShare on LinkedInShare on Google+Pin on PinterestEmail this to someone

© 2010-2018 Mailigen. Visas tiesības aizsargātas.